donderdag 6 december 2012

هم میهنان گرامی خواهشمندیم در این حرکت انسان دوستانه شرکت کنید

 
 
 

هم میهنان گرامی ، دوستان ایران ، آزاد اندیشان و دموکراسی خواهان!
در یک حرکت جمعی همه با هم درپشتیبانی زندانیان سیاسی در بند که بخاطر رسیدن به آرمانهای ما تحت ظلم و ستم رژیم جمهوری اسلامی هستند، با همبستگی خود از آنها در روز شنبه ۲۵ و یکشنبه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۱ با دردست داشتن شمع در شهرهای محل سکونتمان به خیابان خواهیم آمد و با این کار به جهانیان نشان خواهیم داد هیچ یک از ما آزاد نیست تا زمانی که هم میهنانمان تحت چنین شرایط زجرآوری به سر می برند .
ما هم باید همانند شاهزاده رضا پهلوی همواره پشتیبان جنبش های صلح جویانه مانند جنبش شمع های روشن باشیم و تمامی دوستان ایران آزاد را تشویق کنیم که با دردست داشتن شمع در شهرهای محل سکونتشان به هم میهنانم بپیوندند. ما را در رساتر کردن پیاممان به رژیم روحانیون یاری کنید: ما خواهان آزادی زندانیان سیاسی در ایران هستیم.

بیایید در این مراسم به تمامی باورهای سیاسی و دینی احترام بگذاریم و خوش آمد بگوییم به تمامی شهروندان آزادی خواهی که در کنار ما خواهند ایستاد.

 
 
 
 

1 opmerking:

  1. ایرانیان بهوش باشید که مخالفین رضا پهلوی و دموکراسی در ایران اکثرشان جدایی طلبانی هستند که از طریق کشور ترکیه و آذربایجان تامین میشوند،
    کشورهای کثیفی مثل ترکیه و آذربایجان به فکر جدایی بخش شمال غرب کشور از ایران هستند!
    بی کفایتی و بی لیاقتی حکومت ننگین جمهوری اسلامی و تفرقه افکنی های برنامه ریزی شده ی آنها بین قومیتهای ایرانی از پس از انقلاب همه باعث شده که عده ای فرصت طلب از این موقعیت حساس ایران به نفع خویش بهره ببرن.

    ایرانیهای عزیز، از هر قوم و نژادی بهوش باشید که پیروزی تنهادر سایه ی اتحاد حاصل میشه.
    شمالی، جنوبی، ترک ، فارس، لر و کرد همه و همه ایرانی هستیم.

    پاینده ایران و ایرانی
    پاینده دمکراسی

    BeantwoordenVerwijderen