woensdag 23 april 2014

سر جعل کردن نام "خلیج فارس" باید با دنیا بجنگیم یا دولت بی لیاقت ایران ؟

 


سالهاست که کشور های غربی به حمایت از اعراب در رسانه ها یا حتی سازمان و نهاد های دولتی به جای نام خلیج فارس گاها از نام جعلی خلیج ع ...ی  استفاده می کنند.
جمهوری اسلامی هم طی این مدت  بر اثر عدم لیاقت و به نوعی باج دادن سکوت را اختیار کرده ... و صد البته در مواقع ضروری از احساسات پاک مردم نهایت سو استفاده را برده است!
مخصوصا در این اواخر که به شکنجه و اعدام های سیاسی  شدت بخشیده چنین خبر هایی بهترین سرپوش برای گمراه کردن اذهان عمومی است. حتی دیروز در رسانه های داخلی باز  بحث فروش جزیره ها را به میان کشیدند!
 
در اینجا این مردم هستند که با تشکیل کمپین های مجازی (  مبارزه با تحریف نام خلیج فارس )  به مبارزه با نهاد ها پرداخته اند و سخت در تلاشند که با جمع آوری امضا شکایاتی داشته باشند.

متاسفانه تارنمای نیروی دریای آمریکا هم از نام جعلی خلیج ع ... ی استفاده می کنند . اما ظاهرا فراموش کردند که تا چندی پیش بر روی سنگ قبر نظامیانشان  که در خلیج فارس جانشان را از دست داده نام  «خلیج فارس»  را حک کرده اند!
 
در حال حاضر وظیفه تک به تک ما است که در این زمینه واکنشی نشان دهیم ولی نباید فراموش کرد تا این حکومت نالایق بر سر ما است هر روز شاهد چنین خبر های ناگواری خواهیم بود. چه بسا با این فاجعه ای که روحانیون  برایمان به ارمغان آورده اند در آینده شاهد از دست دادن ...... باشیم !

پس در وحله اول باید به  دولت نابخرد ایران  فشار آورد و بعد به نهاد هایی که از نام جعلی خلیج ع ...ی استفاده می کنند.
 
       *****
برای اطلاعات بیشتر در مورد تحریف نام خلیج فارس از سوی نیروی دریای آمریکا و راههای شکایت، به این نوشته رجوع بفرمایید: https://www.facebook.com/notes/persian-gulf/1/10152488833406111


کرستن مارتین سرباز دیگر آمریکایی است که در سال ۲۰۰۶ در خلیج فارس کشته شد.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten