woensdag 4 juni 2014

شاهزاده رضا پهلوی خاری در چشم سایبری!






سالهاست که رژیم توسط عواملش در صدد ضربه به اعتبار شاهزاده رضا پهلوی هستند. به هر کلک و دروغی متوسل شده تا بلکه بتوانند ضربه ای به شخصیت و عملکرد ایشان وارد نمایند

دولت ایران بهتر از هر شخص یا گروه دیگری از محبوبیت ایشان در بین مردم  اطلاع دارد. در واقع دیگر گروه های اپوزیسیون هم به این امر واقفند و آنچنان که باید و شاید طی این سالها حاضر به اتحاد نشده اند. گاها همانند رژیم درصدد تخریب هم بر آمده اند!  چون بر این باورند که با اتحاد داشتن در زیر سایه ایشان محو می شوند . 

طی این سالها تنها شاهزاده و هواداران پادشاهی بودند که همیشه خواستار رفراندوم و اتحاد بوده اند ولی دیگر گروه ها که در حرف خود را نزد مردم محبوب ترین می دانند از کلمه رفراندوم یا اتحاد با دیگر گروه ها, می هراسند
نکته جالب و حائز اهمیت اینکه شاهزاده رضا پهلوی طی مبارزاتش در این سالها   چنان سنجیده سخن گفتند و با متانت عمل کردند که هیچ گونه آتویی بدست مخالفان نداده و همین امر باعث عصبانیت بیش از حد سایبر رژیم یا مخالفان افراطی ایشان شده است. 

ساعت ها فیلم  مصاحبه هایش  یا مطالبش را بالا و پایین کرده بلکه بتوانند نکته ای پیدا کنند!! در نهایت طبق معمول چون بهانه ای ندارند به مغلطه ... تمسخر .. یا توهین روی می آورند!
 مخصوصا که  مصاحبه آخر شاهزاده در (  برنامه افقبا جناب اولیای فرد به گونه ای بود که اصلا بر مذاق طیف اصلاح طلب خوشایند نبود!

لینک برنامه افق و کامنتهای مخاطبان :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten