zaterdag 12 juli 2014

تهدید یا فتوای .... میر فطروس توسط شهریار زرشناس در مشرق!


در سالهای اخیر رژیم برای حذف فیزیکی افراد سیاسی خارج از کشور آنها را متهم به توهین به دین اسلام کرده و به این طریق افراط گرایان اسلامی که در همه جای جهان حضور دارند را تحریک می کند تا جان شخص مورد نظر را به خطر بیاندازند.

علی میرفطروس یکی از برجسته ترین روشنفکران ایرانی است که همیشه با جسارت تمام سعی در روشنگری داشته و مطالبش بر جامعه ایرانی بسیار تاثیر گذار بوده ... از این رو جمهوری اسلامی تابحال بارها توسط عوامل و لابیگرانش تلاش کرده تا به شخصیت و موقعیت کاری او ضربه زده و ترور شخصیتی نماید. با اینکه هزینه بسیاری در این راه صرف شد و از هر طریقی ( مخصوصا سر کتاب آسیب شانسی یک شکست ) حملات فراوانی صورت گرفت ولی نتیجه برعکس و میرفطروس محبوبتر از پیش شد. ( بطوریکه همان کتاب چندین بار منتشر شد )

در نهایت بعد از گذشت سی و پنج سال, حال رسانه های داخلی با آب و تاب می نویسند که میرفطروس در بهار 1357 کتابی به نام «اسلام شناسی» نوشت که تماماً فحّاشی و اهانت به دین مبین اسلام و حضرت رسول(ص) و ائمه معصومین(ع) بود و او بیست سال بعد کتاب اسلام شناسی را در خارج از کشور تجدید چاپ کرد.....

هدف و نیت جمهوری اسلامی از منتشر کردن چنین مطالبی بسیار روشن است و بطور غیر مستقیم مسلمانان فناتیک در غرب را تحریک می کنند تا بخاطر توهینی که به اسلام صورت گرفته دست به کارهای غیر عادی بزنند! مخصوصا که حال بسیاری از افراطیون از غرب برای کمک به گروه تروریستی داعش روانه عراق شدند و آنهایی که هنوز در غرب هستند حاضرند برای مبارزه با مشرکین دست به هر جنایتی بزنند! همانطور که هفته پیش در انگلیس مسلمانان افراطی جان زن خود فروشی را چون در نزدیکی مسجدی مشغول به کار بود گرفتند, می شود که با خواندن چنین مطالبی باز دست به کاری غیر عادی و ترور بزنند که در اصل تمام این نقشه های شوم از طرف رژیم ایران هدایت می شود.


1 opmerking:

  1. "علی میرفطروس یکی از برجسته ترین روشنفکران ایرانی است که همیشه با جسارت تمام سعی در روشنگری داشته..............."

    اگر منظورتان از "روشنگری", مهملات و خزعبلاتی است که تحت عنوان "تحقیقات تاریخی" و در کتاب "آسیب شناسی یک شکست" از خود درداده, آنرا هم میخواسته با مدرک دکترای قلابی به خورد شنوندگان بدهد, باید به درک وارونه جنابعالی از مقوله "روشنگری" شک کرد.

    "و مطالبش بر جامعه ایرانی بسیار تاثیر گذار بوده...."

    اگر چنین باشد جای تاسف بسیار است که هر شارلاتانی میتواند با کشیدن عکس مار, جماعتی را شیفته کرده و به دنبال خود بیندازد. ظاهرا خمینی تنها کسی نیست که عکسش را در ماه انداختند و جماعتی را شیفته اش کردند.

    " از این رو جمهوری اسلامی تابحال بارها توسط عوامل و لابیگرانش تلاش کرده تا به شخصیت و موقعیت کاری او ضربه زده و ترور شخصیتی نماید. با اینکه هزینه بسیاری در این راه صرف شد و از هر طریقی ( مخصوصا سر کتاب آسیب شانسی یک شکست ) حملات فراوانی صورت گرفت"

    این دیگر نهایت بی چشم و رویی شما سلطنت چیهاست. جمهوری اسلامی نه تنها حمله ای به ایشان نکرد, بلکه در رژیم سانسور کتاب و نشریه, کتاب های ایشان به ایران هم رسید و آزادانه توزیع میشد. رژیم هم نه تنها حمله ای به ایشان نکرد بلکه یکی از اساتید دانشگاه وابسته به رژیم, موسوم به پیروز مجتهد زاده با نهایت دهن دریدگی هر چه را که لایق خود و اربابانش بود نثار مرحوم دکتر مصدق کرد. اتفاقا جمهوری اسلامی هم تا توانست به این عنصر بی هویت بلندگو داد تا عقده های خود و اربابانش را بر سر مصدق خالی کند. هر چه باشد این همان رژیمی است که خمینی بنیانگذارش با مشاهده بی اعتنایی مردم به وی و رهسپاری به سوی احمد اباد برای تجدید عهد با پیشوای نهضت ملی نفت, با نهایت سخافت مصدق را مشتی استخوان پوسیده توصیف کرده بود. این همان رژیمی است که سردمدارانش در روز بیست و هشت مرداد با همراهی دربار پهلوی و ارازل و چماقداران و حقوق بگیران استعمار بر علیه نخست وزیرمنتخب ملت کودتا کردند.

    "در نهایت بعد از گذشت سی و پنج سال, حال رسانه های داخلی با آب و تاب می نویسند که میرفطروس در بهار 1357 کتابی به نام «اسلام شناسی» نوشت که تماماً فحّاشی و اهانت به دین مبین اسلام و حضرت رسول(ص) و ائمه معصومین(ع) بود "

    اگر نوشته هایش در مورد اسلام شناسی به "دقت و صحت" مطالبش در کتاب "آسیب شناسی یک شکست" باشد, مطبوعات داخلی پر بیراه نگفته اند.

    "هدف و نیت جمهوری اسلامی از منتشر کردن چنین مطالبی بسیار روشن است و بطور غیر مستقیم مسلمانان فناتیک در غرب را تحریک می کنند تا بخاطر توهینی که به اسلام صورت گرفته دست به کارهای غیر عادی بزنند!"

    اگر کسی نسبت به ایشان سو قصدی کند, صد البته این سو قصد محکوم است. اما قدر مسلم این سوقصد احتمالی, چرخهای دستگاه دروغ پرداز شارلاتانهای سلطنت چی را از کار نمی اندازد. هر چه باشد, چیزی که در دستگاه سلطنت زیاد است, امثال این شارلاتانهای جاعل و فریبکار هستند.

    BeantwoordenVerwijderen