maandag 9 april 2012

رویای من! اتحاد بین رهبران

تا به امروز بارها و بارها برای مقابله با جمهوری اسلامی صحبت از اتحاد بین افراد اوپزسیون به میان آمده و همه از هم انتظار اتحاد داشتن را دارند ولی در واقع هرگز شاهد چنین رخدادی نبوده ایم .
از طرفی رژیم هم براحتی توانسته  در هر برهه از زمان که اراده کرده افراد خود را به هر رنگی برای  اختلاف و ساز مخالف زدن در آورده و به فعالیت و تلاش های مبارزین حقیقی ضربه بزند.
ولی تصویری  که همیشه در رویای من نقش بسته این است که روزی شاهد باشیم که تمامی رهبران مبارز... از راست ترین تا چپ ترین و مذهبی ترین تا لائیک ترین ها دور هم جمع گردیده و همه با  یک شعار هم گام و هم دوش  در یک راستا قدم بردارند . در چنین شرایطی   ما "هواداران  بی وزن" هم از صبح تا شب مثل خروس جنگی به هم نپریده  و همین انرژی که برای نوشتن مطلبی علیه هم میگذاریم را صرف مبارزه با خود رژیم خواهیم گذاشت.  
 وقتی رهبران با سواد ما  که ادعای روشنفکر و دموکرات بودن و در نهایت همه در شعارها  یک هدف را دنبال کرده ، نمیتوانند براحتی دور هم جمع شده و در مذاکرات به یک هدف خاص و معین برسند، چطور میتوانند از ما قشر متوسط جامعه انتظار اتحاد داشتن را داشته باشند ؟
در دنیای مجازی  چندین سال است که شاهد نفاق در بین گروه ها بوده و متاسفانه به جای اتحاد داشتن روز به روز فاصله ها بیشتر شده !
فکر میکنم به جای پریدن به هر گروهی که در حال حاضر در راس قدرت نظام نیستند فقط اتلاف وقت است و نه اینکه کاری را از پیش نبرده بلکه آب به آسیاب دشمن ریخته ایم .
تمامی رهبران دموکرات (!)  باید بدانند اگر زمانی ما شاهد این باشیم که آنها دست در دست در مقابل رسانه ای با یک هدف خاص ایستاده اند، آن زمان میتوانند  انتظار اتحاد داشتن  و دوستی در بین ما را داشته باشند.
نه اینکه رهبری صحبت از دموکرات بودن کرده  ولی حاضر نباشد در کنار دیگر رهبران بماند .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten