maandag 1 oktober 2012

چند پرسش از هواداران سازمان مجاهدین خلق !

 
پیش از منفی یا مثبت دادن متن را خوانده و محترمانه تقاضا می کنم به پرسشهایم پاسخ دهید.
به هیچ عنوان قصد توهین به هواداران یا سازمان مجاهدین را ندارم ولی به علت اینکه برنامه های سازمان را دنبال نکرده کاملا از سیاستشان نسبت به آینده بی اطلاع هستم.
اولین سوالم این است که آیا شما هواداران سازمان به اصول دموکراسی پایبند هستید؟ اگر آری، کدام یک از کشورهای دموکرات را سر مشق خود قرار می دهید؟
آیا در فردای آزاد ایران حاضر هستید که همه چیز ( از نوع نظام گرفته تا پرچم و ...) در یک رفراندوم یا همه پرسی تعیین شود؟
 
اگر ملت نوع نظام را پادشاهی یا جمهوری انتخاب کنند و در بین کاندیدات ها خانم مریم رجوی رای نیاورد و تنها چند کرسی در پارلمان یا مجلس داشته باشید، آیا حاضرید با دیگر گروه ها همکاری کنید؟
 
نظرتان در مورد شورای ملی چیست ؟ چه پیشنهاد یا انتقادی دارید؟
 
در این سالها مخصوصا بعد از انتخابات سال ۸۸ اکثر ایرانیان  مقیم خارج از کشور با تمامی اختلافات عقیدتی و انواع نگرش ها برای اعتراض با رژیم جمهوری اسلامی کنار یک دیگر قرار گرفتند : ( جمهوری خواهان سکولار ، سبز های هوادار موسوی، هواداران مشروطه ، جبهه ملی، کمونیست کارگری و ...) اما هرگز مشاهده نشده که هواداران سازمان در کنار این گروه ها باشند و حتی روزی را شاهد بوده ایم که مقابل سفارت جمهوری اسلامی در شهر لاهه هلند تمامی گروه ها از ساعت یک تا سه بعد از ظهر تجمع کردند و از ساعت سه تا پنج بعد از ظهر تنها هواداران سازمان مجاهدین بودند!
 
آیا با اتحاد با دگراندیش موافق نیستید ؟
 
سپاسگزارمیشوم توضیح کوتاهی در این مواردی که اشاره کرده ام بدهید.
به امید روزی که همگی بتوانیم با هر گونه نگرشی در کنار هم برای آزادی و آبادی میهن مان تلاش کنیم.
 
پاینده ایران و ایرانی
با احترام سعید شعبانی

Geen opmerkingen:

Een reactie posten