zondag 30 juni 2013

آهای جمهوری اسلامی چه کردی با ما ..؟

 
چرا یک جا اخلاق و منش را ازمون  گرفتید؟ چرا کاری کردید  که به کرامت و شرافت انسانی هیچ ارزشی قائل نشیم ؟ چرا کاری کردید  که برادر به برادر و پدر به پسر خود هیچ رحمی نداشته باشه ؟ چرا کاری کردید که همه مثل  نقل و نبات بهم دروغ بگیم؟ این تخم  نفرت را از کجا آوردید و بین ما پخش کردید که اینچنین با هم دشمن شده ایم ؟
چرا تنها به ما ریا کاری و حقه بازی آموختید ؟ چرا ؟
 
 چی شد اون مملکت که روز و روزگاری مردم با هیچ هم دلخوش بود ند ؟ همه چیز واقعی بود . عشق ها راستکی بود ، مردم به اصول پایبند بودند و...
 
تنها میتوان از ته دل گفت ننگ بر تو که همه چیز را از ما گرفتید .
 
 

maandag 24 juni 2013

اینبار از طرف عارف خطاب به رای دهندگان : موچکریم در حد تیم ملی!!

موچکریم از اینکه تونستیم با کمک شما امت همیشه در صحنه نشون بدیم ادعای تقلب در انتخابات ٨٨ هم دروغ بود... اینکه برای فروختن حیثیت و شرف موسوی و کروبی به ما کمک کردید... اینکه  برای حفظ نظام و قدرت ما راحت تن به هر  کاری دادید ... واقعا زبانمان قاصر به تچکور نیست!
چگونه میتوانیم زحمات بی دریغ شما را جبران کنیم؟
 
 

vrijdag 21 juni 2013

خطاب به هموطنانی که در انتخابات شرکت کردند و باز به دنبال احترامند!

 
 
 
در چند روز اخیر شاید بیشترین بحثی که در فضای مجازی صورت گرفته سر شرکت کردن و نکردن در انتخابات ریاست جمهوری بوده ...
 
نکته قابل توجه اینکه شرکت کنندگان از مخالفان ( تحریمی ها ) می خواهند که به آداب و اصول دموکراسی پایبند باشند و همینطور به رای اکثریت احترام بگذارند!
حال سوال بنده این است  در رژیمی که ٣٤ سال همه جوره تمام مخالفان خود را به بد ترین وجه سرکوب کرده و در جواب کوچکترین اعتراض؛ زندان - شکنجه - تجاوز و در نهایت به اعدام منجر شده .. و شما با رای دادن به این نظام که در دنیا جزو بی آبروترین هااست مشروعیت دادید، چه گونه انتظار احترام دارید؟
 
رهبری که از بین نزدیکان و با وفا ترین یارانش که همگی دارای کارنامه سیاه هستند، چند نفری را در سبدش ریخت تا شما یکی را انتخاب کنید، دلخوش کرده اید که بر خلاف نظر رهبر شخصی را برگزیده اید ؟!  یا گوش به روباه صفتانی همانند هاشمی و خاتمی داید که در کارنامه اعمالشان به تنها موردی که هرگز بر نخورده ایم همان رعایت آداب  و اصول دموکراسی است.
 
هموطن این شما بودید که برای دموکراسی هیچ گونه احترام و ارزشی قائل نشدید. این شما بودید که در یک انتخابات غیر دموکراتیک و فضای کاملا امن سیاسی شرکت کردید. ملت کجا حق انتخاب داشت ؟ 
 
باید بدانید که اگر بعد از مدتی از سوی روحانی و روحانی ها ... قتلی ، تجاوزی ، شکنجه ای صورت بگیرد که حتما هم میگیرد شما شریک جرم هستید و همه چیز به نام شما تمام می شود.
 
در آخر هموطنی که من و امثال من را  دیکتاتور مینامی و یا با بسیجی مقایسه میکنی، باید بدانی ما خواستار یک رفراندوم آزاد هستیم که در آن از نوع حکومت گرفته تا پرچم و .... توسط ملت تعیین شود. در پارلمان و مجلسش همه نوع نگرش فکری حضور داشته باشد ( آن چیزی که نه در بیداری حتی در خواب هم برایت تصورش مشکل است)  در آن زمان است که اگر مردم مذهبی ترین حکومت و یا تند رو ترین شخص را برگزینند، به رای اکثرییت احترام میگذاریم و آداب و اصول دموکراسی را رعایت میکنیم .

dinsdag 18 juni 2013

در جشن صعود تیم ملی ورود زنان ممنوع !

عکس برگرفته از صفحه برابری زن و مرد 
 
حسن آقای روحانی لابی کنید خانم ها را هم به جشن فردا در  استادیوم آزادی راه بدن...!
 
 
 

zaterdag 15 juni 2013

بار الله ها صد هزار مرتبه به در گاهت شکر... همه راضی شدیم !





 
بار الله ها صد هزار مرتبه به در گاهت شکر... بالاخره دوستان رای‌شان را بعد از ۴ سال با هزار مشقت پس گرفتند و همه راضی‌ شدند!

رهبر کبیر راضی‌... رئیس تشخیص مصلحت نظام راضی‌... جناب خاتمی راضی‌... رهبر قبلی‌ جنبش راضی‌ ... سپاه راضی‌... بسیج راضی‌... و از همه مهمتر امت همیشه در صحنه راضی‌...

خدایا به بزرگی‌ و بخشندگیت قسم همیشه ما را همین‌طور راضی‌ نگه دار... آمــــــــــیــــــــــــن.

donderdag 13 juni 2013

اینبار جنس جوره ! هم اقلیت ... و هم اکثریت ...

                                                                اقلیت ...

اکثریت...
 
 
اوریانا فالاچی روزنامه نگار برجسته ایتالیایی ، از وینستون چرچیل سوال می کند ، آقای نخست وزیر شما چرا برای ایجاد یک دولت استعماری و دست نشانده به آنسوی اقیانوس هند میروید و دولت هند شرقی را بوجود می آورید ، اما این کار را نمی توانید در بیخ گوشتان؛  یعنی در کشور ایرلند که سال هاست با شما در جنگ وستیز است انجام بدهید ؟
وینستون چرچیل بعد از اندکی تامل پاسخ می دهد : برای انجام این کار به دو ابزار مهم احتیاج داریم که آن دو ابزار را در ایرلند در اختیار نداریم . روزنامه نگار می پرسد . آن دو ابزار چیست ؟
چرچیل پاسخ می دهد : اکثریت نادان ، و اقلیت خائن.
 
 
 

dinsdag 11 juni 2013

maandag 3 juni 2013

به کمپین "حمایت از حسین رونقی ملکی" بپیوندید!







امروز از حسین حمایت کنیم ... نه اینکه فردا در عزایش قهرمان پروری کنیم .

عزیزان از اینجا میتوانید صفحه فیسبوکی : کمپین حمایت از حسین رونقی ملکی را حمایت کنید.

آدرس لینک : https://www.facebook.com/NegeranZendanian