donderdag 3 mei 2012

باید " گوگل " را تحریم کنیم


 موتور جست و جوگر عظیم گوگل، نام خلیج فارس را از روی خدمات دهنده نقشه (google maps) خود حذف کرده است.


به گزارش فارس به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، سرویس خدمات دهنده google earth این سایت نیز مانند سابق کماکان از عنوان مجعول "خلیج عربی" در کنار نام خلیج فارس استفاده می کند.


گوگل بزرگترین موتور جست و جوگر اینترنت است که امکانات خدماتی آن مانند maps و earth مورد استفاده صدها میلیون نفر در سراسر جهان است.


این کمپانی هیچ توضیحی درباره حذف نام خلیج فارس از نقشه خود نداده است و این در حالی است که در صورت جست و جوی معادل نام خلیج فارس به زبان های مختلف در نقشه گوگل، این برنامه شما را به محل خلیج فارس بر روی نقشه هدایت می کند بدون آنکه نام آن بر روی صفحه وجود داشته باشد.
                                                                ***************************************************
حال وظیفه تمام  ایرانیها در سر تا سر جهان اینست که سایت گوگل را تحریم کنند، همینکه سایت گوگل متوجه شود توسط چندین میلیون ایرانی تحریم خواهد شد، خودش ضربه بزرگی خواهد بود و شاید دوباره نام خلیج فارس را در گوگل مپ اضافه کنند.
  اکثر ما ایرانیها صفحه اول اینترنت مان  سایت گوگل است و با هر بار باز کردن صفحه اینترنت روزانه چندین بار بی خود و بی جهت  گوگل کلیک میخورد!
لطفآ فقط زمانی که با این سایت کار داشته آن را باز کنید و دیگر به عنوان صفه اول اینترنت استفاده نکنید.
فراموش نشود چندین سال پیش یک بار هم یک شرکت هواپیمایی عربی از عنوان مجعول "خلیج عربی" استفاده کرد که با تحریم ایرانیها دیگر از چنین عنوانی استفاده نکردند.

از شما میهن دوستان تمنا میکنم  در حد امکان اطلاع رسانی کرده و باید در این مورد همگام و همدوش شده  تا دیگر هیچ سایت یا رسانه ای به خود چنین اجازه ای نداده که هر طور که دلشان خواست با نام خلیج فارس بازی کنند و به مسؤلین سایت گوگل هم ثابت کنیم که نام خیلج تا ابد فارس میماند.
اگر نتوانیم جلوی چنین اقدامی را بگیریم چه بسا که آنها پا را از گلیم خود فراتر نهاده  و خواستار جزیره های ما هم بشوند. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten