woensdag 5 februari 2014

خطاب به مسؤولین سایت مجاهدین خلق!


مجاهدین خلق بزرگترین حامی روح الله خمینی در انقلاب سال پنجاه هفت
 
 
با اینکه خط  مشی شما از لحاظ سیاسی با من و بسیاری از افراد جامعه همخوانی ندارد ولی دوست داشتم صدای شما هم به گوش دیگران برسد و هیچ صدای مخالفی قطع نشود . همانطور که بسیاری از مخالفان پیشین حکومت پهلوی بر این باورند که اگر این اجازه داده میشد رساله خمینی خوانده شود بسیاری به سمت ایشان نمی رفتند.
شخصا با تبلیغ حزبی شما هیچ مخالفتی ندارم . شما هم از چپ بودنتان و هم از اسلامی بودنتان بطور شبانه روزی دفاع و تبلیغ کنید و این حق شما است.
ولی مدتی است که به هر بهانه ای به رژیم سابق حمله و مطالب دروغ و ناشایستی می نویسید. مخصوصا کلمه : (( شاه خائن !))  و تا حدی از مبارزه با رژیم کنونی غافل شده اید !!
 
حال بنده یک سؤال کوچک از شما افراد محترم ایرانی (!) دارم که چرا در سایت تان همیشه خلیج فارس را  تنها " خلیج " می نویسید ؟!  آیا دلیلش بابت حمایت و دریافت پول های هنگفت کشور های عربی است ؟ اگر نه, شما خلیج فارس را جز ایران می دانید یا خیر ؟؟
البته برای یاد آوری خواستم بدانید همان پادشاه خائن(!) حتی زمانی که به لطف غرب و شرق و بازیچه شدن رهبران فرقه و گروهک ها ... در قدرت نبودند در گفتگو با خبرنگار آمریکایی که خلیج فارس را "خلیج" نامید بطور قاطعانه برخورد و پاسخ دادند که بهتر است خودتان فیلم و تصاویر را تماشا و قضاوت کنید کدام رهبر خائن بود و کدام رهبر میهن دوست... ؟
 
 
براستی خائن چه شخصی بود ؟
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten