zaterdag 17 mei 2014

از هر حرکت مثبتی باید حمایت کرد حتی اگر از سوی شخص غیر همفکر ما باشد!


 

ما ایرانیها عادت داریم تا بیبینم شخصی در زمینه ای موفق شده بجای حمایت به هر طریقی شده سرکوبش می کنیم. مخصوصا که اگر کار مثبت از سوی غیر همفکر ما صورت گرفته باشد.

مدتی است مسیح علی نژاد کمپینی در فضای مجازی براه انداخته به نام" آزادیهای یواشکی زنان در ایران " که بصورت غیر قابل باوری از سوی هم میهنان مورد استقبال قرار گرفته ..  در اصل بعد از سه دهه خفقان و سرکوب علیه زنان از سوی جمهوری اسلامی چنین پیشنهادی بسیار عالی و بجا بوده ... و همین استقبال نشان داد که مردم واقعا از دست دولت اسلامی با قانونهای زورکیش خسته شده اند.

داشتن آزادی خواست همه ما است و هیچ فرقی نیست که چنین کمپینی از سوی اصلاح طلب ها و یا حتی از سوی خود رهبر انقلاب ( آیت الله خامنه ای ) صورت بگیرد یا چه افرادی پشت این قضایا بوده باشند...  هدف آزادی است و بس!

همگی بر این امر واقفیم که دولت ایران به این راحتی تن به خواسته مردم نمی دهد.  تازه فرض را بر این بگیریم که قبول کنند . خب چه ایرادی دارد ؟  اگر خانمها اجازه داشته باشند بدون روسری در انظار عمومی حضور یابند طبیعتا مانتو و چادر هم کنار می گذارند و رفته رفته خواسته های بیشتری خواهند داشت .  با این عقب نشینی از سوی دولت انگیزه بیشتری در مردم ایجاد میشه تا برای خواسته هاشون بیشتر تلاش کنند . کمپین راه بیاندازند و ......
 
لطفا اگر غرضی در کار نیست بجای حرف های بیهوده از هر حرکت مثبتی از هر شخص یا گروهی پشتیبانی کنید .   نباید گذاشت که دولت ایران توسط عواملش در خارج بین مان تفرقه بیاندازند.

در آخر اینکه باید در نظر داشت به همین خانم مسیح علی نژاد که حال حمله می کنیم در زمان انتخابات جز تحریمی ها بود نه افراد خائنی که مردم را به رای دادن تشویق کرده  و بزرگترین خیانت را به مردم و رهبران جنبش کردند.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten