donderdag 19 juni 2014

قتل ندا توسط ماموران امنیتی... ننگی است بر پیشانی جمهوری اسلامی!



( نــــــدا جـــــــــــان یادت گرامـــــــــی و نامت تا ابـــــــد جــــــــــاودان )

*****

برای  دیدن بیش از  هشت  هزار عکس دیگر در مورد رخداد های تاریخ معاصر ایران به  صفحه  فیسبوکی { تاریخ در تصویر } بپیوندید:


woensdag 18 juni 2014

به یاد هموطنی که آرژانتین تیم محبوبش بود و بخاطر آزادی خواهی جانش را گرفتند!

این روزها که تب فوتبال جام جهانی همه توجه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده، بد نیست به یاد جوانی باشیم که آرژانتین تیم محبوبش بود...
جوانی که در فیسبوک خودش نوشته بود: «خدایا ایستاده مردن را نصبیم کن که از نشسته زیستن در ذلت خسته ام»

{محمد یکی از دو نفری است که در جریان اعتراضات خیابانی سال ۱۳۸۹ در تهران بدست نیروهای رژیم کشته شد.مجید مختاری برادر محمد مختاری، پس از کشته شدن برادرش در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در یک مصاحبه خطاب به نیروهای امنیتی گفت: درد آور است که حتی تابوت برادرم را هم دزدیده‌اند..!!}
*****
                                             ( تاریــــــخ در تصویــــــر)

برای  دیدن بیش از  هشت  هزار عکس دیگر در مورد تاریخ معاصر ایران به  صفحه  فیسبوکی { تاریخ در تصویر } بپیوندید:

zaterdag 14 juni 2014

روزگاری که تماشای ورزش در ورزشگاه برای بانوان ممنوع نبود!

تصویرسمت راست  از دیروز مقابل سالن ۱۲ هزاری ورزشگاه آزادی
تصویر سمت چپ بانوان در حال تماشای ورزش فوتبال در ورزشگاه 

ژیلا بنی یعقوب: فدراسیون جهانی والیبال از جمهوری اسلامی ایران تعهد گرفته بود که به زنان اجازه حضور در ورزشگاه را برای تماشای مسابقات جهانی والیبال بدهد. ما امروز برای تماشای مسابقه ایران- برزیل به استادیوم آزادی رفتیم. تعدادی از دخترها با روسری سفید بودند. برخی از روسری سفیدها چادری بودند برخی با مانتو. مسوولان ورزشگاه اجازه ورود به زنان را ندادند و ما پشت درهای بسته ماندیم. جمهوری اسلامی یکبار دیگر تعهداتش را در باره حقوق زنان نقض کرد. تعداد کمی از زنان که ظاهرا از همسران مقامات و یا وابستگان سفرا و خانواده های والیبالیست های برزیلی بودند توانستند وارد ورزشگاه شوند. هنگامی که چند زن اجازه ورود پیدا کردند، با این پرسش ما روبرو شدند که چرا آنها اجازه دارند ما نداریم که ماموران گفتند:" آنها پاسپورت دارند، پاسپورت برزیلی"...یکی از دوستان ما(میرا قربانی) گفت: ما هم پاسپورت داریم، پاسپورت ایرانی. اجازه می دهید وارد شویم؟...پاسخی نیامد!!!!!!


برای دانستن موقعیت آزادی زنان در ورزش پیش از انقلاب لطفا از ٨ هزار عکس دیده نشده از پیج { تاریخ در تصویر }  بازدید نمایید و در صورت تمایل عضو شوید!





zondag 8 juni 2014

تصاویر و فیلمی که نشان از پیشرفت آن روزگار و پسروی امروز ورزش بانوان دارد!



رییس فدراسیون والیبال: خانمها به هیچ وجه حق ورود به ورزشگاه ندارند!   

از آزادی گذشته تا خفقان امروز در ورزش بانوان ...



برای بزرگ کردن عکس ها و دیدن بیش از  هشت  هزار عکس دیگر در مورد تاریخ معاصر ایران به  صفحه  فیسبوکی { تاریخ در تصویر } بپیوندید:

woensdag 4 juni 2014

شاهزاده رضا پهلوی خاری در چشم سایبری!






سالهاست که رژیم توسط عواملش در صدد ضربه به اعتبار شاهزاده رضا پهلوی هستند. به هر کلک و دروغی متوسل شده تا بلکه بتوانند ضربه ای به شخصیت و عملکرد ایشان وارد نمایند

دولت ایران بهتر از هر شخص یا گروه دیگری از محبوبیت ایشان در بین مردم  اطلاع دارد. در واقع دیگر گروه های اپوزیسیون هم به این امر واقفند و آنچنان که باید و شاید طی این سالها حاضر به اتحاد نشده اند. گاها همانند رژیم درصدد تخریب هم بر آمده اند!  چون بر این باورند که با اتحاد داشتن در زیر سایه ایشان محو می شوند . 

طی این سالها تنها شاهزاده و هواداران پادشاهی بودند که همیشه خواستار رفراندوم و اتحاد بوده اند ولی دیگر گروه ها که در حرف خود را نزد مردم محبوب ترین می دانند از کلمه رفراندوم یا اتحاد با دیگر گروه ها, می هراسند
نکته جالب و حائز اهمیت اینکه شاهزاده رضا پهلوی طی مبارزاتش در این سالها   چنان سنجیده سخن گفتند و با متانت عمل کردند که هیچ گونه آتویی بدست مخالفان نداده و همین امر باعث عصبانیت بیش از حد سایبر رژیم یا مخالفان افراطی ایشان شده است. 

ساعت ها فیلم  مصاحبه هایش  یا مطالبش را بالا و پایین کرده بلکه بتوانند نکته ای پیدا کنند!! در نهایت طبق معمول چون بهانه ای ندارند به مغلطه ... تمسخر .. یا توهین روی می آورند!
 مخصوصا که  مصاحبه آخر شاهزاده در (  برنامه افقبا جناب اولیای فرد به گونه ای بود که اصلا بر مذاق طیف اصلاح طلب خوشایند نبود!

لینک برنامه افق و کامنتهای مخاطبان :


zondag 1 juni 2014

تصویری از شاهزاده رضا پهلوی در حمایت از کمپین آزادی های یواشکی زنان در ایران







آزادی که داشتیم! از دست دادیم! حالا برای بدست آوردنش باید بجنگیم!






روزگاری که در کشور ما به زنان کشور بیشتر از تمام کشور های مسلمان جهان حرمت و ارزش قائل می شدند و تقریبا هیچ فرقی بین زن و مرد نبود!



برای دیدن بیش از  هشت  هزار عکس دیگر در مورد تاریخ معاصر ایران به  صفحه  فیسبوکیتاریخ در تصویر } بپیوندید: