zondag 15 februari 2015

آه و فغان مسؤلین کشور از مستند های شبکه من و تو! ( انقلاب ۵۷ ) .


پنج قسمت "مستند های انقلاب ۵۷ " که از شبکه من و تو منتشر شد بقدری روی نسل جوان تاثیر گذار بود که حتی صدای مسئولین هم دراومد!!
***************************************
غلامحسین الهام٬ سخنگوی دولت دهم گفته مستند «انقلاب ۵۷» با «شبهات قوی» توانسته بسیاری از جوانان ایران را تحت تاثیر قرار دهد.
آقای الهام پس از تماشای مستند «انقلاب ۵۷» پخش شده از شبکه ماهواره‌ای «من و تو» در تازه‌ترین سخنرانی خود تلاش کرده درباره ضرورت انقلاب سال ۱۳۵۷ توضیحاتی ارئه دهد.
سخنگوی دولت دهم در توضیح این اقدام خود گفته مستند مذکور بسیاری از جوانان {حزب‌الله خیلی فعال را هم} تحت تاثیر قرار داده است.
الهام اضافه کرده همه مدارک و مستندات این مستند از آرشیو نهاد‌های جمهوری اسلامی استخراج شده است.
شبکه تلویزیونی «من و تو» چندی پیش مستندی پنچ قسمتی درباره انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران پخش کرده که در این مستند تصاویر و صحنه‌های دیده نشده‌‌ای از آن وقایع به نمایش درآمده است.

این مستند با خشم گروهی از محافظه‌کاران تندرو در ایران نیز مواجه شده به طوری که اداره سیاسی سپاه پاسداران هم اعلام کرده اسناد این مستند از یک نهاد اطلاعاتی خارج شده است.
این مستند پنج قسمتی به قدری بر مردم ایران به خصوص جوانان تاثیر گذاشته که هفته گذشته احمد علم‌الهدی هم گفته جوانان نسل سوم درباره «حقانیت» انقلاب سال ۱۳۵۷ دچار «تردید» شده‌‌اند.
علم‌الهدی افزوده در حال حاضر این فکر به ذهن جوانان خطور کرده که «شاید» پهلوی حکومت «بر حقی» بوده است.
مستند «انقلاب ۵۷» بوی بهائیت می دهد/ جعل ۱۰۰ موضوع تاریخی در مستندی که بوی بهائیت می‌دهد
*************************
(( لطفا در منتشر کردن این مستند ها کوشا باشید ))
دانلود پنج قسمت با کیفیت اصلی:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten