zaterdag 21 februari 2015

تصاویری از آرامگاه رضا شاه و تخریبش به دست خلخالی با همراهی انقلابیون!

                        https://www.facebook.com/TarikhDarTasvir?ref=hl



رضا شاهی که با اون همه خدماتش، زمان ترک ایران، تنها مشتی از خاک با ارزش ایران زمین را با خود برد... 
---------------------
دکتر شاپور بختیار در زمستان ۵۷ آن گاه که همه مسحور فریب خمینی شده بودند، در یک جمله هشدار بسیار مهمی‌ داده بود:

«این‌ها ماموریت دارند که ایران را به نابودی ببرند»

خلخالی عامل تخریب آرامگاه رضا شاه و ناصر الدین شاه در حرم شاه عبدالعظیم در شهر ری است. خلخالی همچنین قصد داشت تخت جمشید را با خاک یکسان کند ...
او علاوه بر قبر رضا شاه، قبر علیرضا پهلوی ( آخرین فرزند رضا شاه پهلوی) و حسن علی‌ منصور را نیز از بین برد.
---------------------
خلخالی در گفتگو با نیو یورک تایمز در سال ۱۹۹۹ گفت «هر کاری که من در دوران مسوولیتم کردم، زیرنظر مستقیم امام بود، من تنها کارهایی را می‌کردم که خمینی از من می‌خواست»




*****


تصویر و مطلب برگرفته از پیج فیسبوک تاریخ در تصویر 


{ برای دیدن بیش از پنج هزار عکس و سند از تاریخ معاصر میتوانید با لایک زدن عضو صفحه تاریخ در تصویر شوید } 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten