zaterdag 24 maart 2012

درد دلی با کاربران وبلاگ نویس سیاسی در بالاترین !


متاسفانه ما کاربران سیاسی بالاترینی در بعضی از موارد با مطالب مان محیط مجازی را به گند کشیده ایم .
بالاترین بخاطر تنوع لینکها سایت کاملا شناخته شده و پر بازدید کننده ایست.
در اکثر سایتها بنا به خط و مشی خودشان مطالب را تنظیم میکنند و اینجا تنها مکانی است که به همه گروه ها حق و حقوق یکسان و اینکه به هر شخصی با هر گونه تفکر و اندیشه این امکان داده شده تا عقیده اش را براحتی بیان کند.
ما کاربران فعال همانند کارمند ان سایت میمانیم و این ما هستیم که با انتخاب لینکهایی که میگذاریم، به تعداد بازدید کننده ها میافزاییم یا بلعکس با مطالب زرد روز به روز از ارزش سایت می کاهیم . ( یا بقول دوستان اینجا را به محیط جنگی تبدیل می کنیم )
یکی از زیبایی های سایت این است که مشاهده میکنیم هر فردی آزادانه تفکر و عقیده اش را تبلیغ میکند و بارها شده که حتی در یک صفحه لینک تبلیغی از رهبران سبز ،هواداران رضا پهلوی ، گروه مجاهدین یا کمونیست ها و و و ...آمده و همگی یک جورایی مشغول تمرین دموکراسی هستیم .
در واقع ما باید سپاسگزار مدیران سایت باشیم که چنین مکانی را برایمان مهیا کردند و این وظیفه تک تک ماست که به نحو احسن از امکانات این سایت استفاده کنیم.
متاسفانه هستند افرادی که به جای تبلیغ و رواج افکارشان و یا به جای مبارزه با نظام فعلی، فقط قصد سم پاشی یا تفرقه در افراد یا گروه های اپوزوسیون را دارند.
در تمام مطالب وبلاگشان هم فقط گروه های مخالف رژیم را مورد تمسخر قرار میدهند!
همانطور که چند سیب گندیده را اگر در یک صندوق سیب سالم بگذاریم بعد از چندین ساعت تمام سیب ها را می گنداند، اینها هم با برنامه ریزی
مشخص  شده در تلاشند تا تمام محیط را ملتهب کرده و افراد فعال را از جاده اصلی ( مبارزه با رژیم ) باز دارند .
باید کاملا هشیار باشیم و به چنین افرادی که همیشه قصد تمسخر دیگران و یا با کامنتهای توهین آمیز قصد بهم ریختن دارند، با جدیت تمام مقابله کرده و به تمام افکار و عقاید این اجازه را داده تا مطالبشان دیده شود و اگر مخالف مطلب هم بودیم کاملا منطقی نقد کنیم.
باور کنید از خیلی ها میشنویم که دیگر حاضر نیستند از سایت بالاترین بازدید کنند و دلیلشان هم این است که اینجا به محیط جنگ گروه ها تبدیل شده !
فراموش نکنیم مدتی پیش رژیم در صدد اختلال سایت بود و بالاترین هر روز چندین ساعت در دسترس نبود و بسیاری از این وضعیت دلخور بودند . شاید هم حالا افراد سایبری رژیم بخواهند با همین مسخره بازی ها فعالان را به جون هم انداخته و از دور به ریش همه بخندند.
در آخر باز هم تکرار میکنم این ما هستیم که با عملکردمان میتوانیم به تعداد بازدید کننده های سایت بیافزاییم و یا بالعکس بکاهیم.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten