woensdag 10 juli 2013

موج سواری سازمان مجاهدین حتی در کارهای حقوق بشری!





 
سازمان اسلامی مجاهدین خلق با رهبری مریم رجوی که به جرات میتوان یکی از دیکتاتور ترین رهبران اپوزیسیون نامید، به علت بد نامی و سابقه تروریستی سازمان، درفضای مجازی زیر مسائل حقوق بشری با نامهای انسان دوستانه به فعالیت پرداخته اند و در تلاشند از این طریق افرادی را جذب کرده تا در نهایت به اهداف شوم خود برسند!
 
به واضح بر همگان  آشکار است که اگر سایتی با نام خود و یا صفحه ( پیچ ) فیسبوکی بسازند افراد دموکرات و آزاد اندیش عضو چنین سازمانی نخواهند شد و به هیچ عنوان حمایت نمی کنند. بنا براین ترجیح داده زیر نامهای حقوق بشری به فعالیت بپردازند و گه و گداری هم تبلیغ سازمان خود نمایند و در حد امکان به اختلافات دیگر گروه ها دامن بزنند. ( دقیقا همان کار کثیفی که رژیم طی این سالها برای اختلاف انداختن انجام داده ...)  
 
امروز در صفحه فیسبوک " قاصدان آزادی" که حدود ٦٦ هزار عضو دارد و یکی از صفحه های پوششی مجاهدین خلق است، تصویر علی خامنه ای با لباس پادشاهی  و همینطور تصویر محمد رضا شاه پهلوی را در کنار یکدیگر قرار داده تا از این طریق هر دو را بطور یکسان مقایسه کند !! بلکه بتوانند  به اعتبار پادشاه و حکومت پیشین ضربه ای زده و برای خود که باعث بانی اصلی انقلاب شوم سال پنجاه هفت بوده اند آبرو و اعتبار بخرند!!
 
حال سوال بنده این است که چنین صفحه ای که دم از دموکراسی می زند آیا جرات گذاشتن عکس رهبران مجاهدین خلق در کنار رهبر انقلاب سید علی خامنه ای یا در کنار آیت الله خمینی که روز و روزگاری پدر گرامیشان محسوب می شده،  دارد ؟
 
 
گروهی که در بسیاری از موارد کلک زدن، دست جمهوری اسلامی را از پشت بسته ! برای مثال اگر رژیم برای جمع کردن افراد در تظاهرات ها تنها به ساندیس دادن اکتفا می کند، سازمان مجاهدین خلق برای نشان دادن هوادار با پولهایی که از بزرگترین دشمن قسم خورده ایران ( صدام حسین ) گرفتند  هزینه سفر ( اتوبوس - هتل - مواد خوراکی ) را پرداخت می کند!
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten