zaterdag 3 augustus 2013

انتشار نسخه تحریف شده کتاب "شاه" از عباس میلانی توسط جمهوری اسلامی !



دکتر عباس میلانی، استاد دانشگاه استنفورد و پژوهشگر تاریخ، در پی انتشار ترجمه کتاب شاه این یادداشت را برای علاقمندانشان نوشته اند:
«حدود دو هفته پيش، بالاخره روايت فارسى كتاب شاه با عنوان نگاهی به شاه در خارج از ایران به چاپ رسيد. چون برای چاپ در ايران هنوز اقدامی صورت نگرفته بود، از اين كار هدفی دوگانه را
دنبال می كردم: می خواستم روايت كامل و بی غلطی از كتاب منتشر شود. اين امر مهم را به كمك گروهی ...غير انتفاعی در كانادا انجام دادم. ديگر اين كه می خواستم همين روايت كامل را در اولين فرصت با چاپ در ايران يا از طريق شبكه های مجازی در اختيار همه علاقه‌مندان در ايران بگذارم. لازم به تذكر است كه روايت فارسی صرفا برگردان متن انگليسى نيست بلكه مطالبی تازه، كه برخی برگرفته از اسناد تازه اند را در بر دارد.»

  «متاسفانه بار ديگر عوامل حقير بازار سياه كتاب در ايران نسخه اى پر غلط و يكسره مخدوش از كتاب را با جلدی سياه چاپ كردند. تورقی در صفحات كتاب كه به اصطلاح ترجمه نسخه انگليسی است نشان می دهد كه كار عجولانه مشتی قاچاقچی است كه هدفی جز تحريف تاريخ، سودآوری و زير پا گذاشتن حقوق معنوی و مادی نويسندگان ندارند. گرچه اين وظيفه دولت است كه از حقوق شهروندان و مولفان ايرانى دفاع كند، ولى در شرایط فعلی فقط می توان به انصاف و عدالتخواهی ملت ايران دل بست. لطفا از خريد روايت مخدوش و مجعول كتاب خودداری كنيد. به زودی روايت كامل كتاب، كه برگردانش را خود به عهده داشتم به طور رايگان از طريق شبكه های مجازی در اختيار همه علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.»

عباس ميلانی
 
 
برای تهیه کتاب اصلی می توانید از سایت عباس میلانی سفارش دهید :
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten