zaterdag 28 december 2013

حمله هماهنگ شده به "پربیننده ترین شبکه تلویزیونی از داخل و خارج از کشور!







جمهوری اسلامی طی این سالها برای مقابله با مخالفان جدی خود هرگز بیکار ننشسته و برای شکست دادن مخالفش به هر ترفندی دست زده و یکی از رایج ترین آنها این بوده که مستقیما وارد عمل نشده و درقالب گروه ها و شخصیت های سیاسی که چندان وجه ای در بین مردم ندارند, به نام اپوزیسیون به شبکه ها و گروهایی که به شدت از آنها می ترسد حمله کنند.
حال مدتی است که به شبکه پر طرفدار "من و تو" از داخل و خارج بطور هماهنگ با شایعات و استدلال بی اساس و کاملا پوچ حمله می شود!
کارمندانش را متهم به فساد اخلاقی کردند یا اینکه این شبکه چرا اول نام خواننده محبوب (گوگوش) را به عنوان صاحب تلویزیون معرفی کرد؟ با اینکه چنین چیزی هرگز صحت نداشته .. و یا مضحک ترین شایعه ای که مخالفان ساختند این بوده هزینه شبکه از طریق باند رفسنجانی یا از جریان مشکوک مافیایی دولت های غربی فراهم می شود. هر چند که تا مدتی پیش این شبکه را وابسته به خاندان پهلوی می دانستند!!

تقریبا میشه گفت سی و پنج ساله که مدام هر دشمن قدری را برای ضربه زدن و تشویش اذهان عمومی یا به غرب و اسرائیل و ... وصل کردند.
البته باید یاد آور شد شبکه من و تو با پخش برنامه و مستندهایی که طی این مدت پخش کرد, توانست واقیعات بسیاری از رخدادهای  تاریخی که سالیان سال توسط مخالفان بدروغ تحریف شده بود را نشان دهد و همین امر برای جمهوری اسلامی اصلا خوشایند نبود. مخصوصا وقتی دیده شد چنین برنامه هایی تا به چه حد تاثیر گذار هستند.
خوشبختانه  تا به امروز با موجی که برای تخریب و لطمه زدن به حیثیت این شبکه راه انداخته شده  در اصل بهترین تبلیغ بوده چون مردم ایران عادت دارند که همیشه بر خلاف ادعای جمهوری اسلامی و عواملش در خارج از کشور را باور کنند.
  
*****
 
 
             یکی از کثیف ترین کارها نسبت دادن ارمیا ( خواننده جوان محجبه )  به سازمان مجاهدین یا خود رژیم بود!
 
*****
 
مستند از تهران تا قاهره و مستند رضا شاه مستندهایی که بی شک برای رژیم  زلزله ١٠ ریشتری بودند!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten