zaterdag 22 oktober 2011

آخر عاقبت سران جمهوری اسلامی در فردای آزاد ایران !

این روزها همه جا بحث سر"آخرعاقبت" دیکتاتورهاست  و همه در رویاهای شیرین خود دیکتاتورها را به شیوه های گوناگون  محاکمه میکنند  ! من هم دوست داشتم نظرم را بنویسم که امیدورم این مطلب به گوش آقایانی که در جمهوری اسلامی دستشان مستقیم به خون افراد آغشته بوده ، برسد .
مطمئن هستم تابحال بسیاری  از شما به این قضیه فکر کردید که اگر روزی وضعیت  رژیم تغییر کرد با رهبر و رئیس جمهور و تمام افرادی که مستقیم دستشان به خون آلوده بوده، چه باید کرد .
در این مورد همه میدانیم نظرات بسیار متفاوت است !
افرادی خواهان اعدام هستند . افرادی خواهان بخشش وآشتی ملی و این طور حرفها ...
افرادی دوست دارند که سران رژیم را در  دادگاه های بین المللی (دادگاهه لاهه ) محاکمه و زندانی شوند .
افرادی هم دوست دارند که  اینها برای امرار معاش تا آخر عمر کارهای سخت انجام بدهند و و و ... 
 دوستی نظر میداد که بهتر است  اینها در تابستان در گرمترین نقاط کشور به کار کشاورزی و در زمستان در سرد ترین نقاط کشور کار ساختمانی انجام بدهند ! :))
اما نظر من کمی متفاوت است . من دوست دارم یک مکان همانند باغ وحش ، البته سر پوشیده بسازند و هر انسان خبیسی مثل "خامنه ای " را در یک غرفه بیاندازند . و بگذارند که ملت با خریدن بلیت به تماشای اینها بپردازند . و هر شخصی هر جمله ای یا  درد دلی که داشت را بتواند آزادانه بیان کند .
البته به علت ازدحام جمعیت در روزهای اول ، به هرشخصی فقط یک بار اجازه ورود بدهند . در ضمن بخاطر اینکه افراد داخل قفس آسیبی نبینند و قوانین حقوق بشر را هم رعایت کرده باشیم ، برای قفس اینها از میله های فولادی و همینطور توری آهنی استفاده شود تا افراد احساسی و خشمگین نتوانند با پرتاب سنگ یا هر چیز دیگر به اینها آسیبی برسانند ! :)
این کار چند تا  حسن  داره ! یکی اینکه همه ملت میتونند به آرزوشون برسند و حرفهای که ۳۳ ساله در درونشان سنگینی کرده را براحتی بزنند  و افراد داخل سلول  به اجبار گوش کنند و بدانند که ملت چه خواسته هایی داشته و اینها چه کرده اند .
دوم اینکه  منبع درامدی میشه برای دولت ! :) تازه طرفدارانشان هم میتواندند به دیدار رهبر عزیزشان رفته و  قربون صدقه شان بروند .( یعنی کل ملت را راضی نگه داشتن )
شاید حالا مسخره کنید و بخندید . ولی حسابش را بکنید که مثلا چند تا جوون برای خوش گذرانی آخر هفته چندین گیلاس مشروب بنوشند و بعد  از این مکان مقدس بازدید کنند :))))
البته این روش را اول خود جمهوری اسلامی  پیاده کرده ، در زندانهای سیاسی ، مخصوصن برای افراد چپ که باید صدای نا هنجار قرآن را برای سوهان روح از صبح تا شب میشنیدند !
حال ما میخواهیم که اینها از صبح تا شب صدای دل نشین ملتشان را بشنوند . ( ایرادی که ندارد ! )
از شما دوستان خواهش میکنم نظرات خود را در کامنت  بنویسید تا ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮي  بداند که ملت شریف همیشه در صحنه ، چه خوابی برایشان دیده است .

1 opmerking:

  1. هاهاهاها این قشنگترین و عالی ترین ایده ای بود که تا به حال شنیدم
    من هم نظرم این بود که از این افراد بیگاری کشیده بشه تا بفهمن مردم بی نوای ما با چه خون دلی یک لقمه نون در میارن و این زالوها چه رذلانه پول و جون و ناموس این ملت رو به تاراج میبرن، اما الان با خوندن این متن نظرم عوض شد و با نظر شما کاملا هم عقیده هستم.
    با سپاس

    BeantwoordenVerwijderen