zondag 10 november 2013

مجمعه های غذا برای روحانیون و بازاریان متحصن در سفارت انگستان / سال ۱۲۸۵خورشیدی




        مجمعه های غذا برای روحانیون و بازاریان متحصن - سفارت انگستان!   { هفتم امرداد ۱۲۸۵ خورشیدی }

برای دیدن بیش از سه هزار عکس تک و دیده نشده از تاریخ معاصر ایران با لایک زدن ( پسند کردن ) عضو صفحه - پیچ فیسبوکی {{ تاریخ در تصویر}} شوید!
https://www.facebook.com/TarikhDarTasvir

5 opmerkingen:

  1. مجمعه های غذا برای مفت خوران و مفت بچر ها و دیوث مسلک های اسلام ! میخورن از خوان گسترده نعمات اسلام و با پای راست میرن مستراح آنچنان میگوزن واسه امت اسلام که صداش تا بیت الله الحرام برسه

    BeantwoordenVerwijderen
  2. بله 30000 نفر متحصن! شام و نهار مجانی در آن زمان! من هم اگر بودم می رفتم! می گویند مشکل غذا دادن این جمعیت نبوده است بلکه مشکل توالت رفتن آن ها بوده است! 30000 نفر به لابلای درختان باغ می رفتند و در ظرف مدت کوتاهی باغ سفارت را بوی گند فاضلاب برداشته بود!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. اگر به تاریخ مشروطه نگاهی کلی بیاندازیم خواهیم دید که نطفه این حرکت در باغ سفارت انگلیس بسته شد و با حمایت آشکار انگلیس بود. گربه محض رضای خدا موش نمی گیرد! بعد هم سیر وقایع مشروطه راکه نگاه می کنیم خیلی شبیه حوادث انقلاب اسلامی 57 است. همه جا صحبت از حرکت ها و تجمعات روحانیون و اقشار مذهبی است. بعله! من هم دست دارم که انقلاب مشروطه برگ زرینی از تاریخ کشورم باشد ولی حقیقت ممکن است چیز دیگری باشد. چگونه یک جمعیت بشدت بی سواد و بی خبر دست به یک انقلاب مدرن می خواسته بزند؟!!با عقل جور در نمی آید.صرف وجود شعارهای متعالی دلیل بر تطهیر یک حرکت اجتماعی نیست .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  4. ظاهراً همش کار انگلیسی‌ها است. خدا دایی جان ناپلئون را بیامرزد که از همان اول حق با او بود.

    BeantwoordenVerwijderen