vrijdag 8 november 2013

تا به کی باید غبطه گذشته را بخوریم؟ مقایسه با شما...!

                                                                    تصویر از شهرزاد نیوز

 
طبق معمول هر روز که از سر کار به منزل میام اول سراغ خبر های روز ایران میرم تا از اتفاقات خاص روز با خبر بشم.  با اینکه آنچنان امیدی هم به آینده نیست آن هم با این اوضاع و شرایط .. ولی خبر خوندن هم مثل سریال دنبال کردن معتادی خودش را داره ..! 
امروز در بین خبر ها تیتر خبری از شهرزاد نیوز  توجهم را به خود جلب کرد این بود که { عکس گرفتن از بازی زنان بسکتبالیست با حجاب هم ممنوع شد! }

واقعا با خوندن این خبر آن هم در این برهه از زمان خشکم زد و افسوس خوردم  که چرا بجای اینکه روز به روز کمی پیشرفته تر و مدرنتر باشیم تا به این حد در حال پسرفت هستیم !!
 

من و امثال من که از گذشته چیزی به یاد نداریم وقتی در این صفحه ( پیچ فیسبوکی ) به چند هزار عکس از ورزشکاران زن از چند دهه پیش می نگرم  در اعماق وجودم می سوزم که چرا باید نسل من اینچنین سرنوشت شومی برایش رقم می خورد ؟ براستی چرا ...؟
                                                                        *****
 
برای اینکه شما هم بتوانید درک درستی از گذشته ایران داشته  و بدور از هر گونه تعصب با دیدن این تصاویر تک و دیده نشده به قضاوت بپردازید، لطفا  صفحه - پیچ  فیسبوکی { تاریخ در تصویر } را لایک بزنید. ( پسند کنید )
 
 

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. وقتی‌ رفاه و آسایش نسبی‌ مردم در دوران پهلوی نشان داده میشود، شورشی‌های ۵۷ لال میشوند.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. جون مادرتون یک دعوتنامه بالاترین برام بفرستید.3 ماه می خوام عض شم.جون مادرتون قسمتون دادم.
    persian.star@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. دوست عزیز بیا فیسبوکم پیغام بده تا برات دعوتنامه بالاترین بفرستم. در اینجا تاحالا ده ها بار دروغ نوشتند و دعوتنامه ها سوختند!!
      https://www.facebook.com/saeid.shabani.14

      Verwijderen