zaterdag 16 november 2013

اگر قرار بود کره شمالی بشیم همان بهتر که انقلاب دزدیده شد!


 
 
چند روز پیش خبر کشتن ٨٠ نفر در کره شمالی توسط دولتش آن هم بخاطر اینکه آنها کانالهای تلویزیونی کره جنوبی را تماشا کرده بودند، دنیا را شوکه کرد!
از آن روز همش در این فکر بودم که اگر ایران بعد از انقلاب سال پنجاه و هفت به دست کمونیست ها و آن هم حزبی مثل حزب توده که در سر تا سر کارنامه اش بوی خیانت و سیاهی است، می افتاد چه سرنوشتی  پیدا می کردیم ؟

با اینکه جمهوری اسلامی خودش منشاء  تمام  جنایات ها بوده و هست ولی باز در برابر احزابی مثل توده باید برایش سر تعظیم فرود آورد!
بر حسب اتفاق از طریق دوستی کتاب " خانه ی دایی یوسف" (خاطرات از سازمان فداییان خلق ) نوشته ی اتابک فتح الله زاده بدستم رسید که تا چند ساعت پیش تموم کردم و بقدری از اینکه حکومت بدست چنین احزابی نیفتاد شکر کردم که حد و حساب نداره ...!!
واقعا باید این کتاب را خواند و دید که چنین تفکری چه بلایی بر سرشان آورده و هویت اشخاصی مثل فرخ نگهدار را خوب دانست و آن زمان از ته دل شکر کرد که حکومت به دست آنها نیفتاد .
با اینکه تمام احزاب نقاط مثبت و منفی خودشان را داشتند و حتی باید صادقانه اعتراف کرد حکومت پهلوی با آن همه خدماتش و دادن آزادی اجتماعی آن هم بطور صد در صد باز در بعضی از مسائل بی‌نقص نبود  ولی  حزبی مثل توده خیانتش تمامی نداشت، چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب! و با دیگر احزاب اصلا قابل مقایسه نیست.
در این
وبلاگ پر از اسناد معتبر و موثق از خیانت حزب توده است که میتوانید مشاهده کنید.

1 opmerking:

  1. dooste aziz age fekr mikonid sharayete Iran alan behtar az oon chizie ke dar in ketab umade lotfan ye bar dige ye sari be akhbare Iran bezanid,,zemnan harchand sharayete keshvarhaye komonisti eftezah bood ama dolathaye komonisti omooman dar masaele khosoosie afrad dekhalat nemikardan ama dar Iran jomohoorie eslami,,,,,,,khodetoon behtar midoonid che khabare

    BeantwoordenVerwijderen