zaterdag 25 februari 2012

حمله برنامه ریزی شده سازمان اطلاعات به پرویز ثابتی برای سر پوش شکایت رضا پهلوی از خامنه ای



از روزی که پرویز ثابتی در برنامه  افق برای مصاحبه حضور یافت، عده ای که در انقلاب  سال  ۵۷ نقش بسزایی داشتند و حتی هنوز بعد سالها از روی عقده حاضر  نشدند به اشتباه خودشان اعتراف کنند، از فرصت سو استفاده کرده و باز به دروغ پردازی و حرف هایی که در زمان انقلاب برای خام کردن ملت ایران زده بودند، پرداختند!
در این راستا سازمان اطلاعات کشور هم از عوامل خود نهایت استفاده را کرده تا مطالبی که در کتاب تاریخ جمهوری اسلامی  در دوران تحصیل خواندیم را مهر تائید بزنند!
هدف از نوشتن مطلب انتقاد از روشنفکرانی (!)  است که با وقاحت تمام صداقت را زیر پا  گذاشته و تلاش کرده تا  تاریخ را  بر عکس  جلوه دهند .
 بی شک در زمان گذشته حکومت مطلقی نداشتیم و نباید چنین انتظاری  در کشور جهان سومی  می داشتیم . نقاط  مثبت و منفی آن رژیم هم از چشم هیچ شخصی پوشیده نیست .
دولتی که با سرعت تمام  در حال پیشرفت بود تا به حدی که در  آسیا  بعد از ژاپن حرف اول را می زدیم . ( زمانی که در کره جنوبی دوچرخه مونتاژ میکردند، ما  در ایران اتومبیل پیکان مونتاژ میکردیم  یا در آمد سرانه هر ایرانی ۵ برابر بیشتر ازدر آمد افراد مقیم  کشورهای همسایه بود ) در بسیاری از مسائل پیشرفت هایمان را  با  کشور های اروپایی مقایسه می کردند و ما تمام پیشرفت ها و آبادانی ها را "مدیون امنیتی هستیم که آقای ثابتی ها... " در آن سازمان  خدمت می کردند.
اگر صحبت از شکنجه می شود که غیر قابل انکار است ولی باید خیلی از مسائل  و  شرایط  آن زمان را  در نظر گرفت.
با بودن  دشمنان خارجی و داخلی!  گروهک ها یی که قصد نابودی ایران را داشتند و به کارهای تروریستی می پرداختند : ترور مستشاران آمریکایی ، نقشه دزدی رضا پهلوی ، نقشه قتل شاه ، دزدی و غارت بانک ها و  ...
با چنین افرادی چه باید می کردند ؟ اگر چنین اتفاقی در ترکیه سال ۲۰۱٤ صورت گیرد، پلیس چگونه برخورد خواهد کرد ؟
با افرادی که در سینما رکس آبادان عده ای را به قتل رساندند، چگونه باید برخورد می شد ؟ یا با جانیان سیاهکل چطور؟
با حاکمان امروز (زندانیان دیروز ) چگونه باید برخورد می کردند ؟
 بیشتر از %۹۰ از زندانیان  سابق، امروزه  برای ما هویت شان مشخص  شده و براحتی میتوانیم قضاوت کنیم که چگونه تفکری می داشتند .
 کشورهای غربی که به دنبال بهانه برای انقلاب ایران بودند،  مساله  نقض حقوق بشر را به حدی بزرگ کردند که حتی در خبر گذاری رویتر روزی تعداد زندانیان سیاسی ما را بیش از ده برابر اعلام کردند یا کمک های میلیون دلاری به  اپوزیسیون خارج از کشور آن زمان از چشم کسی پوشیده نیست .
  سازمان های  حقوق بشری که بعد از انقلاب به این همه ظلم و استبداد لال مونی گرفتند ! حال اگر بیایم دروغ های افراد جنایتکاری که باعث بانی انقلاب بودند  را باور کنیم، بسی جای تعجب است .
لطفآ فیلم مصاحبه را با دقت تماشا کنید و عادلانه به قضاوت بپردازید .
((شاه معتقد به آزادی دادن و اجتماعات بود و با ساواک مخالفت کرد/ ابراهیم یزدی از خمینی خواست تا مرگ شریعتی را گردن شاه بیاندازد/ شاه با دستگیری جمعی ساواک مخالفت کرد. کنفدراسیون دانشجویان ایرانی در خارج از کشور همزمان با جشن های ۲۵۰۰ ساله مجله ای را چاپ کرده که روی جلد ان بجای خلیج فارس خلیج عربی نوشته بوده. آقای بنی صدر در مصاحبه با لوموند ادعا کرده بود ۳۲۰۰ نفر کشته شدند در حالی که ۸۲ نفر کشته شده بود ))
*************************************************************
پرویز ثابتی در سال ۱۳۱۵ در سنگسر سمنان به دنیا آمد. دوران ابتدایی را در سنگسر از سال ۱۳۲۲ تا ۱۳۲۸ و دوران دبیرستان را در تهران از ۱۳۲۸ تا ۱۳۳۴ گذراند. او در دانشکده حقوق دانشگاه تهران از ۱۳۳۴ تا ۱۳۳۷ تحصیل کرد و لیسانس قضایی را اخذ کرد. در بهمن ماه ۱۳۳۷ با معرفی ضرابی (مدیر کل نهم ساواک) به استخدام ساواک درآمد.
--------------------------------------------------------------
( حال قضاوت کنید در سازمان اطلاعات ایران چگونه افرادی بر سر کار  و از  لحاظ  تحصیلات در چه حدی هستند ؟)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten