woensdag 29 februari 2012

بحث داغ رای ندادن و خانه ماندن !


 
خوشبختانه اینبار تمام گروه ها یک پارچه و متحد  فراخوان داده اند  که در سیرک انتخاباتی  ۱۲ اسفند  شرکت نکنیم و همینطور وبلاگ نویسان با شرف و میهن دوست هم بیکار ننشسته  و در این راستا مقاله های بسیار زیبایی نوشتند .(http://parsdailynews.info/97301.htm)
در اینجا من هم وظیفه خود دانستم که به چند نکته اشاره کنم  و از هم میهنانم خواهش کرده تا در حد امکان اطلاع رسانی کنند .
در روز ۱۲ اسفند ( روز انتخابات ) همانطور که از ما خواستند در خانه هایمان بمانیم و حتی برای خرید مایحتاج روزانه هم از منزل خارج نشویم . بنابراین از روز قبل هر آنچه لازم داریم تهیه کرده تا در روز انتخابات مجبور نباشیم از منزل خارج شویم .
حتی افرادی که در چنین روزی قصد سفر دارند یا تهرانی های عزیز که میخواهند  به شمال سفر کنند هم خواهشمندیم از روز قبل یا صبح خیلی زود حرکت کنند تا در کل روز خیابانها کاملا خلوت  بماند .
لطفآ برای خود برنامه ریزی کرده و علاقه مندان فیلم به تماشای فیلم پرداخته  و یا با اینترنت یا دور هم جمع شدن خود را مشغول کنید . خلاصه هر طور است از منزل خارج نشوید .
یادمان باشد این روش بی هزینه ترین راهی است که پیشنهاد شده و در تحریم خانه نشستن به هیچ شخصی آسیبی نمی رسد .  با این کار خبر نگاران خارجی هم از خیابان های خلوت فیلم می گیرند و آبروی نداشته رژیم هم میرود !
افرادی که در آپارتمان  خیابانهای اصلی زندگی میکنند هم کنار پنجره از بیرون فیلم  گرفته و در یوتوب بگذارند تا در رسانه ها پخش شود .
 اگر نخواهیم به این کار کوچک هم تن دهیم دیگر نباید انتظاری از کسی داشته و دیگر غر هم نزنیم که جنگ خوب نیست و باید منتظر حمله کشورهای بیگانه بمانیم تا روزی آنها ما را نجات دهند!
پس شرافت اخلاقی را زیر پا نگذاشته و در روز انتخابات در منزل بمانیم و با این کار ساده  "سید علی خامنه ای" را سکته بدهیم.
((( به خون شهدای راه آزادی خیانت نکنیم )))  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten