maandag 17 september 2012

چرا نمی تونم بیشتر خبرهای خوشحال کننده و غرورآمیز از داخل کشور منتشر کنم!

 
دوستی از داخل کشور کمی گلایه داشت که چرا بیشتر ما خارج نشینان گشته و خبرهای ناگوار و کلا منفی از ایران را دردنیای مجازی ( فیسبوک ، تویتر و ...) منتشر می کنیم.
ایشان بر این باور بودند که چنین کارهایی از سوی ما تنها باعث سر شکستگی و تحقیر ایرانیان داخل میهن شده و خواستار این بودند که بیشتر بدنبال خبرهای مثبت از داخل و آنها را منتشر کنیم.
هر چند که توضیح دادم اکثر ما ایرانیان خارج نشین همه مسائل ایران را منفی نمی دانیم ولی خب یک سری مسائل آزار دهنده است که باید اطلاع رسانی شود.
راستش امروز تصمیم گرفتم به خواسته دوست عمل کرده و چند خبر غرور آمیز و افتخار آفرین از داخل کشور را در فیسبوک یا در همین سایت بالاترین منتشر کنم که با باز کردن اولین سایت به این خبر بر خوردم :
{ ماجرای غم انگیز مردی 61 ساله که با همسرش در پارک زندگی می کند } از سایت : http://parsdailynews.info/105230.htm
و بعد در سایتی دیگر به این خبر : { زندگی کابوس وار معصومه } از سایت : http://www.iranianuk.com/page.php5?id=20120916185809044
و باز هم خبری دیگر از امروز : { وزير ارشاد حکم تعطيلی هميشگی خانه سينما را تأييد کرد } از سایت : http://radiozamaneh.com/news/iran/2012/09/17/19684
و ... : { محمد نظری: اعتصاب تا رسیدن به آزادی یا مرگ } از سایت : http://www.dw.de/dw/article/0,,16246264,00.html
وهمینطور:{ تحریم ها اثر خود را گذشته اند، ایران تلاش می کند تا عمق فاجعه اقتصادی را زیر ارقام و آمار غلط پنهان کند} از سایت :
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=53066
و باز ... : { طرح بورس ارز شکست خورد؛ دلار گران تر شد } از سایت : http://www.iranpressnews.com/source/132772.htm
و ... !!
 





خواستم از همین جا به دوست عزیزم بگویم شرمنده ... باز هم نتوانستم آن خبر هایی که برای شما افتخار آمیز باشد را در بین خبر های امروز بیابم و از دیدگاه من این خبرها به مراتب ارجعیت بیشتری نسبت به دیگر خبر ها برای اشتراک گذاری داشتند.
                                                ***
به امید روزی که شاهد چنین خبر های ناگواری از هم میهنان عزیز داخل کشور نبوده و ما خارج نشینان هر روز خبرهای افتخار آمیز از داخل کشور را منتشر کرده و با شادی دیگر هم میهننان شاد و احساس غرور بکنیم .

 
تصویری غم انگیز از وضعیت زلزله زده گان در سرما و باران ...!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten