vrijdag 4 januari 2013

با احساسات مردم بازی کردن و سواستفاده از نام شهبانو در فیسبوک !

 
 
در فیسبوک صفحه ای است به نام : Farah Diba Pahlavi ( فرح دیبا پهلوی) که تا این لحظه 129.911 نفر از هواداران شهبانو لایک زده و عضوگروه شدند. ادمین گروه بیشتر از کلمات ترکی ترکیه استفاده می کند و در اصل هویتش معلوم نیست!
مدت هاست که این صفحه را زیر نظر دارم و بارها مشاهده کردم که با کوچکترین انتقاد افراد را بلاک می کند.
ادمین گروه مدتی پیش  به حمایت از مسعود رجوی عکسی گذاشته بود که باعث بحث بین هواداران شهبانو و گروه مجاهدین شده بود . چند روز قبل هم عکسی از مریم رجوی که روی صورتش ضربدر قرمز زده بود، گذاشت که تعدادی لایک بزنند و به این طریق باز بین گروه ها اختلاف بیاندازد.
با اینکه در چند روز گذشته از تلویزیون رسمی ترکیه شخصی رسما آذربایجان ایران را آذربایجان جنوبی نامیده و همین امر موجب دلخوری ایرانیان شده ... امروز ادمین گروه فرح دیبا پهلوی پرچم ترکیه را در صفحه اش می گذارد و این جمله را در تیتر به ترکی می نویسد : ( this our flag ...notre drapeau .. bizim bayrak )
 
 


این شخص به ظاهر با گذاشتن عکس هایی از خاندان پهلوی اعتماد هواداران را جلب می کند و بعد هر از گاهی باعث تخریب شخصیت شهبانو می شود!

 
بسیاری از هم میهنان علاقمند به شهبانو فرح پهلوی از این قضیه آگاه نیستند و متاسفانه گروه روز به روز قوی تر هم می شود.از طرفی تا شخصی متوجه قضایا می شود و تا می خواهد دیگر هواداران را آگاه سازد ادمین زود شخص مورد نظر را بلاک می کند.
 
هدف از نوشتن مطلب صرفا تبلیغ شهبانو نیست و می خواهم آگاه باشید که شخص شهبانو یا هوادار واقعی ایشان  هرگز چنین عملی  انجام نمی دهند. البته نکته جالبی که مشاهده کردم اینکه گروهی که دقیقا ادبیات کیهان شریعتمداری که همیشه شاهزاده را رضا ربع پهلوی خطاب می کردند زیر همین عکس کامنتی گذاشتند و زشت ترین و رکیک ترین توهین ها را به شهبانو کردند.
عجیب اینکه مخالفان شهبانو هم عضو این گروه هستند !!
 
شخصیت و تفکر شهبانو فرح پهلوی بر همگان روشن است و هر انسان عاقلی بعد از کمی تحقیق متوجه می شود که ادمین گروه تنها هدفش اختلاف انداختن است و بس.
 
لطفآ در حد امکان اطلاع رسانی کنید تا هویت چنین افرادی بر همگان آشکار گردد.
 

http://m.facebook.com/profile.php?id=134992545438&refid=13&_ft_=qid.5829577849876816064%3Amf_story_key.2545254663011534503
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten