vrijdag 18 januari 2013

همش من من من من من من ...!

 
خدا وکیلی همگی باید برای خودمون اسپند دود کنیم تا یک وقت خدای ناکرده.. گوش شیطان کر .. پاهاش شل ..گوشهاش کر .. چشماش کور.. بلا ملایی سرمون نیاد !
مثلا یک عده افراد با تفکر سیاسی که اکثرا هم دست به قلم هستند دور هم جمع شدیم تا به مشکلات و مسائل کشوری بپردازیم که نکبت و بدبختی سر تا سرش را فرا گرفته ... کشوری که مردمش بد ترین روزهای تاریخ را تجربه می کنند ولی ما که کاری به کار رژیم و سرانش نداریم !
هدف ما رو کم کنی و گاف گرفتن از دیگری است . همان دیگری که یک بار از من انتقاد کرده ... همانی که حال علیه من و تفکرم مطلب مینویسه ...
اصلا فلانی به چه حقی فعالیت میکنه ؟ مگر نمیدونه که من چشم دیدنش را ندارم ؟ بله من ! همان منی که خواهان آزادی و دموکراسی ( احترام به عقیده دیگری ) هستم و روزی سیصد بار کلمه آزادی را بکار می برم ولی با کوچکترین انتقاد برای سر مخالف تفکرم جایزه هم می گذارم.
چرا باید شخصی محبوب تر از من گامی در راه آزادی میهنم برداره ... چرا باید همه چیز به اسم اون تموم بشه ؟ چرا نباید اون طوری که دلم می خواد بشه ؟ آزادی خوبه ... دموکراسی خوبه ... اما در حرف ..!
اگر قراره مردم به اون چیزی رای بدن که باب میل من نیست، می خوام صد سال سیاه ایران آزاد نشه ! اصلا رای گیری برای چی ؟ من که به تنهایی شعورم، خردم از همه بیشتره و نگرش سیاسی من هم از همه بهتره ...
                                     ***
آره آقای جمهوری اسلامی بخند که حق داری به ریش من و امثال من  بخندی ... اصلا با بودن من و امثال من  برو حالت رو ببر ... لب کلام : تا ((( من ))) را داری غم نداری !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten