maandag 28 januari 2013

خطاب به منتقدان شورای ملی! چرا همراه نمی شوید؟




مدت مدیدیست که عده ای بنا به دلایلی با شورای ملی ( مخصوصا شورایی که شاهزاده رضا پهلوی در آن نقشی داشته باشد ) مخالفت می کنند و در این راستا مطلب می نویسند. با مطالبشان سعی کرده تا نظام پادشاهی را زیر سؤال ببرند.
 گاها با متوسل شدن به اسناد دروغین تلاش در تخریب شخصیت شاهزاده رضا پهلوی دارند و یا مثلا از برخورد یا حضور فلان شخص در شورای ملی ایراد می گیرند. خلاصه اینکه به چپ و راست زده ، بالا و پایین پریده، صغری و کبری چیده تا به نوعی شورای ملی را بکوبند!
 
شورایی که منشورش اگر نگویم مطلق ( هر چند که بنده اعتقاد دارم مطلق وجود ندارد ) وجدانا یکی از بهترین منشورها بوده و اصلی ترین هدف شاهزاده یا بقول منتقدان، شورای مختص به رضا پهلوی " رسیدن به یک انتخاب آزاد " است.
 
حال چطور می شود افرادی که ادعا دارند  تنها دغدغه شان آزادی ایران است، با "انتخابات آزاد " مخالف باشند؟
 
شاهزاده رضا پهلوی بارها و بارها شفاف اعلام کردند حال بحث کودتا ٢٨ مرداد نیست، بحث  خوبی یا بدی حکومت پدرم نیست، بحث حکومت جمهوری یا پادشاهی نیست بلکه هدف ما کاملا مشخص است و آن هم رسیدن به یک "انتخابات آزاد" که مردم بتوانند آزادانه نوع حکومت یا هر چیز دیگر را خودشان تعیین کنند . ایشان بارها اعلام کردند که اگر روزی مردم به حکومت جمهوری رای دهند باز به ٩٥% از خواسته هایم رسیده ام.
 
حال چرا چنین صحبت هایی یا مطالبی را هرگز از منتقدانش نمی شنویم و یا نمی بینیم ؟! منتقدان پر مدعا یی که دموکراسی را آنطور آموخته اند که هر چه من می اندیشم درست است و بس... پس احتیاج به انتخابات آزاد نیست! چرا ؟ چون مبادا خدای ناکرده یک زمان در همان انتخابات آزاد مردم به حکومت یا گروهی رای دهند که باب میل شان نبوده  یا مبادا چون شخصیتی همانند شاهزاده رضا پهلوی در این راه قدمی بر داشته با ایشان همگام شویم و ما هم زیر سایه اش محو شویم...




2 opmerkingen:

  1. شما که انتقادمی کنید بفرمایید مگرشورای ملی مقاومت نداریم حالا هی شورا درست کنید تا شورادون تون پاره بشه

    BeantwoordenVerwijderen
  2. مخالفان شورای ملی‌ ممکن است در پشت اسم مستعار ده‌ها و صد ها مطلب بنویسند. ولی‌ متاسفانه به جای گفتگوی سازنده جر و بحث میکننند. مثلا من نمی‌‌دانم یک سوال را چند بار از یک نفر می‌‌پرسند. هر جا رضا پهلوی سخن رانی دارد یا با او مصاحبه می‌‌کنند همیشه این سوالات تکراری مطرح میشود: "نظر شما راجع به مصدق چیست؟"، "شما کودتای ۲۸ مرداد را چگونه ارزیابی می‌کنید؟"، و.... من کم کم به این نتیجه رسیده‌ام که مخالفان شورای ملی‌ با خود رضا پهلوی مشکل شخصی دارند یا این که از ماموران رژیم آخوندی هستند.

    BeantwoordenVerwijderen