zaterdag 6 april 2013

ارشاد کردن ما تنها با توهین انجام می شود!

 
با شرکت ارمیا ( دختر جوان خوش صدا ) در آکادمی گوگوش و همینطور اول شدن ایشان در این برنامه بقدری سر و صدا کرد که هنوز که هنوزه بعد از گذشت مدت زمانی افراد سوپرروشنفکر(!) با کلمات قلمبه سلمبه سعی دارند هر طور شده به شدیدترین نحو ارمیا و برنامه آکادمی گوگوش و یا حتی تلویزیون من و تو را بکوبند.
در شبکه های اجتماعی چنان جنجالی براه انداختند که حد و حساب ندارد!
با اینکه شخصا به هیچ خدا و پیغمبری ایمان ندارم و تمام ادیان را بدون استثنا زاییده فکر بشر میدانم ولی از بسیاری که ادعای روشنفکری می کنند تا حدی دلسرد و نا امید شدم .
ارمیا دختر جوانی است که در یک خوانواده مذهبی رشد کرده و جز عام مردم ( که بالای %٩٠ ) جامعه ما را تشکیل میدهند، به حساب می آید. برای بسیاری حتی شک کردن به مذهب جز بزرگترین گناه ها محسوب می شود. مذهبی که ١٤٠٠ سال در پوست و گوشت ملتی رخنه کرده براحتی از بین نمی رود . ( مخصوصا با توهین کردن و بی منطقی هرگز شخصی اصلاح نشده است )
باید به ارمیا و ارمیاها زمان داد. برای ارشاد کردن و تاثیر گذاشتن باید با منطق و زبان عشق سخن گفت. نه هزار جور وصله ناجور زدن ... ( چیزی که از بسیاری انتظار نمی رفت متاسفانه دیده شد ! )
حتی سایت کلمه نوشت که ارمیا یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق است که به این طریق شخصیت ایشان را تخریب کند و جالب اینکه همان روشنفکران سوپر دموکرات سر این قضیه هم توهین کردند ! ( یعنی براحتی به بازی گرفته شدند )
بعد هم ارمیا در صفحه فیسبوک شخصی خودش چنین چیزی را کاملا تکذیب کرد و نوشت که به هیچ گروه و دسته ای تعلق ندارد.
حال فرض بگیریم که این جوان خوش صدا ( البته از دید هوادارانش ) مجاهد خلق بوده باشد، خب این چه ربطی به شخصیت و یا صدایش دارد ؟
با این شیوه نشان دادیم که یک عده از ما افراد بی مذهب به مراتب بد تر و رادیکال تر از مذهبی ها عمل میکنیم و بی شک ارمیا و ارمیاها صد برابر از قبل به مذهب شان پایبند تر و ایمان شان راسخ تر می شود هر چند این احتمال هم می رود که تا حدی خود رژیم دست به چنین کار کثیفی زده باشد تا یک جو بی اعتمادی در بین مذهبیون نسبت به بی مذهب ها براه بیاندازد.

1 opmerking:

  1. با شما موافق هستم امیدوارم مردم ما در تمام شئوناتن زندگیشان عاقلانه تر عمل کنند.بنده خودم با اول شدن ایشان مشکل دارم از آن جهت که در بین رقبایشان از ایشان بهتر بود این را خود ارمیا هم فکر نکنم که رد کند بنده با احترام به رای تمام کسانیکه به ارمیا به خاطر صدایش و ناه به خاطر حجابش رای دادند ایشان را در بین رقبایش در خوشبینانه ترین نفر سوم میدانم که شایسته اش هم بودند اما به دلیل این اتفاق و حق کشی که شد به هیچ کس توهین نکردم و کسی را هم متهم به تبانی نکردم اما پیشنهاد دادم نوع رای گیری را تغییر دهند چون بسیاری از مردم عادی به ریزه کاریهای صدا و موزیک اطلاع ندارند و فقط به دلایلی چون همشهری بچه محل خوش قیافه و... رای میدهند پس بهتر است

    BeantwoordenVerwijderen