maandag 29 april 2013

تمسخر شورای ملی ایران توسط رسانه افکار نیوز !

 
افکار نیوز امروز در خبر ها به تمسخر و انتقاد از شورای ملی پرداخت و نوشت : (( درسری اقدامات مضحک ربع پهلوی، گردهمایی به نام "شورای ملی ایران" با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. این همایش در حالی با این هدف برگزار شد که حتی خود دولت آمریکا نیز به خوبی آگاه است جمهوری اسلامی خواسته مردم ایران است و این اتفاق هیچگاه رخ نخواهد داد.
به گزارش افکارنیوز، ربع پهلوی، با برگزاری این نشست که در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت (۲۷ و ۲۸ آوریل) در پاریس برگزار شد، به دنبال تشکیل مقدمات شکل گیری ارکان شورای ملی است.

در نشست شورای ملی ایران، ۵۰۰ نفر که در یک انتخابات اینترنتی با مشارکت ۲۰ هزار نفر انتخاب شده بودند، اساسنامه و منشور این شورا را به تصویب رساندند.

پایه گذاران این شورا که از حمایت رضا پهلوی فرزنده پادشاه سابق ایران برخوردارند، هدف از تشکیل آن را ایجاد "بدیلی دموکراتیک" در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرده اند.

پهلوی در سخنرانی خنده دار خود دیروز خود در نشست شورای ملی گفت که "وقتی امکان برگزاری انتخابات آزاد در ایران فراهم شود، وظیفه این شورا به پایان خواهد رسید".!!
البته وی به بی بی سی فارسی گفت که در شرایط فعلی، مدافع تشکیل نوع خاصی از حکومت – پادشاهی یا جمهوری– نیست و شکل حکومت آینده، بعد از سرنگونی حکومت ایران از طریق رای گیری مشخص خواهد شد!
وی که خیال خام در سر می پروارند پیش بینی کرد که این شورا از داخل کشور مورد پشتیبانی مردم قرار بگیرد! ))


حال تنها سوال بنده از افکار نیوز: اگر جمهوری اسلامی به خوبی آگاه است که مردم ایران خواستارش هستند و این شورا مورد پشتیبانی مردم قرار نمی گیرد و امریکا را هم شاهد خود میدانند، پس چرا تن به یک همه پرسی نمی دهد تا دموکرات بودن خودش را ثابت کند و همه چیز در یک رفراندوم واقعی تعیین شود ؟!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten