zondag 21 april 2013

درد دل و چند سوال از آقای خاتمی !



آقای خاتمی دیروز گفتید : نمي‌خواهم با آمدنم هزينه‌اي به كشور و مردم تحميل شود.
 
 گویا فراموش کردید که یک بار آمدید و آن هم به جای چهار سال، هشت سال در صحنه ماندید و این هزینه ای که حال می پردازیم  نتیجه دسترنج شما است و بس.
 
- اشاره کردید : وقتي آنها نمي‌خواهند و نمي‌گذارند چگونه مي‌توان آمد و از آن بالاتر چگونه مي‌توان مملكت را با اين همه مشكل و معضل به پيش برد؟
 
جناب خاتمی باز فراموش کردید که ٢٢ میلیون رای پشتت بوده که اگر اراده میکردید و خواستار ... بودید فلک حریف تان نمی شد تا چه برسد به رهبری ..
 
در جای دیگر فرمودید : كسي كه رئيس‌جمهور مي‌شود رئيس‌جمهوري اسلامي ايران است و به هيچ وجه نمي‌توان از او توقع داشت مقابل نظام بايستد.
 
جناب خاتمی اگر بر این باور هستید که نظام سر تا سر دارای ایراد هست چرا نمیشود مقابلش ایستاد ؟ پس نظام را همه جوره تائید می کنید!
 
و باز جای دیگر فرمودید: درواقع اين نظام مبنايي دارد به نام قانون اساسي. البته هيچ اشكالي ندارد كه كسي به قانون اساسي نقد داشته باشد اما مبناي نظم ما قانون اساسي است. همين قانون اساسي يك اصلي دارد به نام اصل ولايت فقيه كه همه ما به آن پايبنديم و چنانچه اين اصل را حذف كنيم يك نظريه فقهي مي‌شود در مقابل ساير نظريات فقهي ديگر.
 
 آقای خاتمی مطمئنید که ایراد ندارد کسی به قانون اساسی نقد داشته باشد و هیچ گونه آسیبی از طرف همان ولايت فقيه ای که بهش پایبند هستید، نمی بیند؟
 
 خاتمی : اين اصل وجود دارد و همه ماهم بايد به آن اعتقاد داشته باشيم. آقاي خاتمي ضمن تاكيد بر جايگاه ملت و حقوق مردم در قانون اساسي افزود: در كنار مبحث ولايت فقيه حقوق ملت نيز مطرح شده است و در ادامه همين مسئله اعلام شده است كه همه امرو از طريق انتخابات صورت مي‌گيرد.
 
سوال : آقای خاتمی كنار مبحث ولايت فقيه کدام حقوق ملت نيز مطرح شده که بنده بی خبرم ؟ نکنه منظور : فقر ، تحقیر ، زندان ، شکنجه ، تجاوز ، اعدام و غیره هستند که بیخبریم ؟
 
خاتمی : رئيس‌جمهور هم مجري قانون است و هم يك وظيفه نظارتي دارد در مقابل انحرافات و نقض قوانين.
 
جناب خاتمی شما مجری بودید ؟ اصلا وظیفه نظارتی در مقابل انحرافات و نقض قوانين داشتید که حالا از رئیس جمهور جدید چنین توقعی دارید؟
.... آقای خاتمی مطمئنید که آلزایمر نگرفتید؟

 
 این هم کپی شناسنامه بنده که در اولین دوره با افتخار به شما رای دادم که بد نگید ما جز دشمنان قسم خورده نظام بودیم و ...
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten