vrijdag 19 april 2013

سپاس ویژه از مدیریت صفحه فیسبوکی: {{ تاریخ در تصویر }}




حدود یک ماه پیش به پیشنهاد دوستی از داخل کشور عضو صفحه فیسبوک " تاریخ در تصویر" شدم . با اینکه آنچنان رغبتی نداشتم و در بسیاری از گروه ها عضو بودم ولی بخاطر دوست عزیزم صفحه را لایک زده و عضو شدم . از آن روز صفحه را زیر نظر گرفتم و عکس ها و توضیحاتی که داده شده بقدری برایم جالب و جذاب بوده که حال کاملا علاقمند و مشتاقم که هر روز عکس ها ی این صفحه را دنبال کنم .
تنها خواسته من از ادمین عزیز همانطور که در توضیحات صفحه اشاره شده این است که واقعا بی طرف عمل کند تا برای هر گونه تفکری جالب باشد.
در آخر اینکه صمیمانه از زحمات ادمین سپاسگزارم و به همه دوستان پیشنهاد میدهم که حتما سری به صفحه فیسبوکی {{ تاریخ در تصویر}} بزنند و در صورت تمایل صفحه را لایک کنند.
  آدرس صفحه فیسبوکی تاریخ در تصویر : https://www.facebook.com/TarikhDarTasvir?ref=hl
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten