maandag 13 mei 2013

اصلاح طلبانی که به کوچکترین ارزش ها پایبند نیستند!





اصلاح طلبانی که روزی به مردم این امید را می دادند که باید به مرور زمان وضعییت کشور را با اصلاحات بهتر کرد، در حال حاضر دست به دامان دزد ترین و یکی از جنایت کارترین افراد نظام شده اند. اصلاح طلبان حاضر شدند بخاطر پست و مقام حتی به خودشان خیانت کنند و در حالی که رهبران اصلی شان در حصر خانگی بسر می برند، آن هم بدلیل دزدیده شدن رای ها در انتخابات قبلی توسط رهبر... باز برای همان نظام تبلیغ و از انتخابات حمایت می کنند!

رذالت و پستی را به حد اعلا رساندند. آقای خاتمی به جای ایستادگی و مقاومت به دماوند می رود بلکه بتواند بطور پنهانی رای اش را بدهد و بعد از برملا شدن بجای عذر خواهی باز به فکر تبلیغ انتخابات و اکبر هاشمی رفسنجانی را بهترین گزینه می داند!
 
آقای رفسنجانی به حدی پرونده اش سیاه و ننگین است که دیگر احتیاج به ارائه اسناد نیست و این امر بر همگان کاملا روشن است.
 
تنها سوالی که باقی می ماند این است که اگر اصلاح طلبان واقعا بر این باور هستند که در سال ٨٨ رای ها دزدیده شد و شخص رای آورده ( میر حسین موسوی ) بخاطر گرفتن حق در حبس است، پس دیگر چطور و با چه منطقی حاضرند باز مردم را به پای صندوقهای رای بکشانند؟!
 
آیا از روی خانواده هایی که در شلوغیهای سال ٨٨ عزیزانشان را از دست دادند شرم نمی کنند؟ آیا رسیدن به قدرت ارزش این همه حقیر شدن ها را دارد ؟ واقعا ما کجای کاریم ...؟!
 تنها می توان گفت شرم بر ما... شرم بر ما ....
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten