woensdag 8 mei 2013

عجب آشفته بازاری است اینجا ...!




تنها یک ماه به انتصابات ( انتخابات ) رژیم مانده و روزانه دنیایی سوژه برای مطلب نوشتن و آگاه ساختن هم میهنان در ارتباط با نقشه های پلید رژیم در مورد انتخابات نمایشی وجود دارد ولی متاسفانه اکثر هم میهنان با هر گونه نگرش فکری.. کاملا به کاه دان زده اند !! بسی جای تاسف است که عده ای خود را روشنفکر و قیم ملت می دانند ولی تمام تلاششان در این چند روزه تنها تفرقه و انحراف افکار مردم بوده است!
 
شخصا بر این باور بوده ام که چنین افرادی، نفوذی رژیم هستند تا در مواقع حساس با مطالب تفرقه آمیز و انحراف افکار خدمتی به رژیم کرده باشند اما چنین عملی از سوی افرادی که هیچ انتظار نمی رفت دیده می شود که شوربختانه تعداد این اشخاص هم کم نیست. مخصوصا در فضایی مثل فیسبوک که هر شخصی یک عده هم فکر خود را عضو کرده و با خیال راحت به دیگر تفکر ها حمله و فحاشی می کند و دیگر عضو ها که اکثرا هم تفکرش هستند برای پستهایش "به به و چه چه" هم می کنند. فحاش ها از این طریق خود را ارضا می کنند ولی غافل از اینکه در دنیای کاملا بسته خود گیر کرده اند.
  براستی سخت است که بشود در بین این افراد تفاوت سایبری رژیم را با ساده لوح بی فکر تشخیص داد.
 
چند روزی است که به شدت این تفرقه ها و حمله ها به سوی یکدیگر افزوده شده و در این بین تنها رژیم است که سود می برد.
به نظرم در این مواقع و شرایط بحرانی باید افراد دلسوز میانه رو و منطقی هر دسته و گروه که جز اقلیت می باشند دست اتحاد و همیاری به سوی هم بدهند و حداقل برای یک ماه هم شده آتش بس کرده و دست از نقد و حمله علیه هم بر دارند.
باید دست بکار شد و زمان را از دست نداد چون این دسته اقلیت ( میانه رو و منطقی ) هم اگر نخواهند در چنین مواقعی عکس العملی نشان دهند، همان دسته اکثریت ( سایبری یا تند رو ... ) جو را در حد تیم ملی آشفته می کنند که تنها رژیم فیض می برد و بس.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten