zaterdag 25 mei 2013

آقای هاشمی .. آقای خاتمی .. با تک رای تان چه خواهید کرد؟



جناب آقای هاشمی شما که در داخل از کل ماجرای پشت پرده با اطلاع هستید و بهتر از هر شخص دیگری دلیل رد صلاحیت خودتان را توسط رهبر می دانید و به گفته خودتان با بودن این آقایان آینده درخشانی نخواهیم داشت، کشور رو به فنا و نابودی خواهد رفت و شما بهتر از هر شخص دیگری اینها را می شناسید و از اهداف شومشان با خبرید.
در این اواخر خانواده خودتان هم از دست این آقایان به حد کافی زخم خورده ... پس دیگر معطل چه هستید؟ اگر حقیقتا اینطور که در مصاحبه آخرتان نشان دادید دلسوز و غمخوار ملت هستید، چرا انتخابات که در اصل چیزی جز انتصابات نیست تحریم نمی کنید؟!
چرا یک بار هم که شده حسن و نیت خودتان را نشان نمی دهید؟ مگر غیر از این است که با رای دادن به این آقایان راهمان به نا کجا آباد ختم خواهد شد؟

 آقای خاتمی زمانی که آقای هاشمی خودشان را کاندید کردند زود بیانیه ای صادر کردید و از همه خواستید تمام و کمال از ایشان حمایت کنند و کلی امید به مردم دادید. حال چرا روزه سکوت گرفتید ؟ حالا از کی حمایت کنیم ؟ به کی رای بدیم ؟ اصلا رای بدیم یا ندیم ؟ شما با تک رای خودتان چه خواهید کرد ؟ اگر شما این آقایان را صالح و شایسته نمی دانید چرا صحبت از تحریم نمی کنید ؟
 
فقط بدانید سکوت شما در چنین شرایطی تنها نشان از خیانت است و بس ...  
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten