woensdag 29 februari 2012

صمد آقا : هر کی به اینها رای بده خره !


              هر کی بخواد ۱۲ اسفند به اینها رای بده خره ! ( صمد آقا )

                   حرف گوش نکنید میزنم چشم و چالتون کور میکنم ها ...

بحث داغ رای ندادن و خانه ماندن !


 
خوشبختانه اینبار تمام گروه ها یک پارچه و متحد  فراخوان داده اند  که در سیرک انتخاباتی  ۱۲ اسفند  شرکت نکنیم و همینطور وبلاگ نویسان با شرف و میهن دوست هم بیکار ننشسته  و در این راستا مقاله های بسیار زیبایی نوشتند .(http://parsdailynews.info/97301.htm)
در اینجا من هم وظیفه خود دانستم که به چند نکته اشاره کنم  و از هم میهنانم خواهش کرده تا در حد امکان اطلاع رسانی کنند .
در روز ۱۲ اسفند ( روز انتخابات ) همانطور که از ما خواستند در خانه هایمان بمانیم و حتی برای خرید مایحتاج روزانه هم از منزل خارج نشویم . بنابراین از روز قبل هر آنچه لازم داریم تهیه کرده تا در روز انتخابات مجبور نباشیم از منزل خارج شویم .
حتی افرادی که در چنین روزی قصد سفر دارند یا تهرانی های عزیز که میخواهند  به شمال سفر کنند هم خواهشمندیم از روز قبل یا صبح خیلی زود حرکت کنند تا در کل روز خیابانها کاملا خلوت  بماند .
لطفآ برای خود برنامه ریزی کرده و علاقه مندان فیلم به تماشای فیلم پرداخته  و یا با اینترنت یا دور هم جمع شدن خود را مشغول کنید . خلاصه هر طور است از منزل خارج نشوید .
یادمان باشد این روش بی هزینه ترین راهی است که پیشنهاد شده و در تحریم خانه نشستن به هیچ شخصی آسیبی نمی رسد .  با این کار خبر نگاران خارجی هم از خیابان های خلوت فیلم می گیرند و آبروی نداشته رژیم هم میرود !
افرادی که در آپارتمان  خیابانهای اصلی زندگی میکنند هم کنار پنجره از بیرون فیلم  گرفته و در یوتوب بگذارند تا در رسانه ها پخش شود .
 اگر نخواهیم به این کار کوچک هم تن دهیم دیگر نباید انتظاری از کسی داشته و دیگر غر هم نزنیم که جنگ خوب نیست و باید منتظر حمله کشورهای بیگانه بمانیم تا روزی آنها ما را نجات دهند!
پس شرافت اخلاقی را زیر پا نگذاشته و در روز انتخابات در منزل بمانیم و با این کار ساده  "سید علی خامنه ای" را سکته بدهیم.

zaterdag 25 februari 2012

حمله برنامه ریزی شده سازمان اطلاعات به پرویز ثابتی برای سر پوش شکایت رضا پهلوی از خامنه ای



از روزی که پرویز ثابتی در برنامه  افق برای مصاحبه حضور یافت، عده ای که در انقلاب  سال  ۵۷ نقش بسزایی داشتند و حتی هنوز بعد سالها از روی عقده حاضر  نشدند به اشتباه خودشان اعتراف کنند، از فرصت سو استفاده کرده و باز به دروغ پردازی و حرف هایی که در زمان انقلاب برای خام کردن ملت ایران زده بودند، پرداختند!
در این راستا سازمان اطلاعات کشور هم از عوامل خود نهایت استفاده را کرده تا مطالبی که در کتاب تاریخ جمهوری اسلامی  در دوران تحصیل خواندیم را مهر تائید بزنند!
هدف از نوشتن مطلب انتقاد از روشنفکرانی (!)  است که با وقاحت تمام صداقت را زیر پا  گذاشته و تلاش کرده تا  تاریخ را  بر عکس  جلوه دهند .
 بی شک در زمان گذشته حکومت مطلقی نداشتیم و نباید چنین انتظاری  در کشور جهان سومی  می داشتیم . نقاط  مثبت و منفی آن رژیم هم از چشم هیچ شخصی پوشیده نیست .
دولتی که با سرعت تمام  در حال پیشرفت بود تا به حدی که در  آسیا  بعد از ژاپن حرف اول را می زدیم . ( زمانی که در کره جنوبی دوچرخه مونتاژ میکردند، ما  در ایران اتومبیل پیکان مونتاژ میکردیم  یا در آمد سرانه هر ایرانی ۵ برابر بیشتر ازدر آمد افراد مقیم  کشورهای همسایه بود ) در بسیاری از مسائل پیشرفت هایمان را  با  کشور های اروپایی مقایسه می کردند و ما تمام پیشرفت ها و آبادانی ها را "مدیون امنیتی هستیم که آقای ثابتی ها... " در آن سازمان  خدمت می کردند.
اگر صحبت از شکنجه می شود که غیر قابل انکار است ولی باید خیلی از مسائل  و  شرایط  آن زمان را  در نظر گرفت.
با بودن  دشمنان خارجی و داخلی!  گروهک ها یی که قصد نابودی ایران را داشتند و به کارهای تروریستی می پرداختند : ترور مستشاران آمریکایی ، نقشه دزدی رضا پهلوی ، نقشه قتل شاه ، دزدی و غارت بانک ها و  ...
با چنین افرادی چه باید می کردند ؟ اگر چنین اتفاقی در ترکیه سال ۲۰۱٤ صورت گیرد، پلیس چگونه برخورد خواهد کرد ؟
با افرادی که در سینما رکس آبادان عده ای را به قتل رساندند، چگونه باید برخورد می شد ؟ یا با جانیان سیاهکل چطور؟
با حاکمان امروز (زندانیان دیروز ) چگونه باید برخورد می کردند ؟
 بیشتر از %۹۰ از زندانیان  سابق، امروزه  برای ما هویت شان مشخص  شده و براحتی میتوانیم قضاوت کنیم که چگونه تفکری می داشتند .
 کشورهای غربی که به دنبال بهانه برای انقلاب ایران بودند،  مساله  نقض حقوق بشر را به حدی بزرگ کردند که حتی در خبر گذاری رویتر روزی تعداد زندانیان سیاسی ما را بیش از ده برابر اعلام کردند یا کمک های میلیون دلاری به  اپوزیسیون خارج از کشور آن زمان از چشم کسی پوشیده نیست .
  سازمان های  حقوق بشری که بعد از انقلاب به این همه ظلم و استبداد لال مونی گرفتند ! حال اگر بیایم دروغ های افراد جنایتکاری که باعث بانی انقلاب بودند  را باور کنیم، بسی جای تعجب است .
لطفآ فیلم مصاحبه را با دقت تماشا کنید و عادلانه به قضاوت بپردازید .
((شاه معتقد به آزادی دادن و اجتماعات بود و با ساواک مخالفت کرد/ ابراهیم یزدی از خمینی خواست تا مرگ شریعتی را گردن شاه بیاندازد/ شاه با دستگیری جمعی ساواک مخالفت کرد. کنفدراسیون دانشجویان ایرانی در خارج از کشور همزمان با جشن های ۲۵۰۰ ساله مجله ای را چاپ کرده که روی جلد ان بجای خلیج فارس خلیج عربی نوشته بوده. آقای بنی صدر در مصاحبه با لوموند ادعا کرده بود ۳۲۰۰ نفر کشته شدند در حالی که ۸۲ نفر کشته شده بود ))
*************************************************************
پرویز ثابتی در سال ۱۳۱۵ در سنگسر سمنان به دنیا آمد. دوران ابتدایی را در سنگسر از سال ۱۳۲۲ تا ۱۳۲۸ و دوران دبیرستان را در تهران از ۱۳۲۸ تا ۱۳۳۴ گذراند. او در دانشکده حقوق دانشگاه تهران از ۱۳۳۴ تا ۱۳۳۷ تحصیل کرد و لیسانس قضایی را اخذ کرد. در بهمن ماه ۱۳۳۷ با معرفی ضرابی (مدیر کل نهم ساواک) به استخدام ساواک درآمد.
--------------------------------------------------------------
( حال قضاوت کنید در سازمان اطلاعات ایران چگونه افرادی بر سر کار  و از  لحاظ  تحصیلات در چه حدی هستند ؟)

vrijdag 24 februari 2012

با مغزتان یک نگاتیو را ظاهر کنید

این عکس، یک تبلیغ شرکت سونی است.روی نقاط رنگی روی بینی در عکس تمرکز کنید، تا ۳۰ بشمارید،حالا به دیوار یا سقف سفید رنگ یا هر جایی که سفید یکدست باشد نگاه کنید و شروع به پلک زدن کنید.تبریک! شما فقط بامغزتان یک نگاتیو را ظاهر کردید


donderdag 23 februari 2012

شورای هماهنگی سوریه و شورای نا هماهنگی ایران !

بر همگان آشکار است که در این دنیای کثیف (!) هیچ کس دلش برای دیگری نسوخته و همه به فکر منافع خود هستند و سازمانهای حقوق بشر تنها جز دکور کشورهای پیشرفته بوده است .
 سوری ها چندین ماه است که شجاعانه و متحد به مبارزه پرداختند وبا اینکه تابحال حدود ده هزار کشته داده اند باز از پا ننشسته و با انگیزه تمام به کارشان ادامه داده  تا به هدفشان برسند .
حتی امروز شورای ملی سوریه دخالت نظامی در برخورد با رژیم دمشق را خواستار شد.
 در کشور سوریه روزانه پنجاه نفر را  به قتل میرسانند ولی در دنیا آنچنان باز تابی نداشته و هنوز اقدامی صورت نگرفته ! ( هر چند امروز دنیا با شنیدن کشته شدن چند خبر نگار خارجی در سوریه  شوکه شد !)
ما ایرانی ها برای مسائلی که در کهریزک اتفاق افتاده بود با هزار آب و تاب خبر را در رسانه ها ی  سراسر جهان منعکس کردیم که شاید تصمیمی گرفته شود ولی شاهد بودیم  که تنها مساله انرژی اتمی برای دنیا مهم تر بود! 
حال به جای یک شورا، چهل تا شورای نا هماهنگی داریم به طوری که در زمان مبارزاتمان عده ای میگفتند در خیابانها بمانید و به مبارزه ادامه دهید و عده ای هم میگفتند حاضر به پرداختن هزینه نیستیم !
در فراخوان ها  عده ای  خواستار شلوغ کردن بودند  و عده ای  خواستار سکوت !
در سوریه مبارزین، یک دشمن ( رژیم اسد ) دارند و ما هزار دشمن ! ( تمام گروه های مخالف را دشمن خود فرض میکنیم )
در سوریه همه مبارزین روشنفکر علیه رژیم مطلب مینویسند ولی روشنفکران ما علیه هم !
در نهایت  شورای هماهنگی سوریه به این نتیجه رسید که باید  دخالت نظامی صورت گیرد ولی در ایران شورای هماهنگی در خواب هم تصور دخالت نظامی را نمیکند .
حال باید ماند و دید کدامین شورای هماهنگی موفق تر خواهند بود ؟ 

woensdag 22 februari 2012

درد دل ایمیلی "برادرزاده" از ایران به "عموی" خود در اروپا !

سلام عمو جون ،
امیدوارم که خوش و سلامت باشید. راستش امروز صبح  بسته پستی شما رسید و کلی سوپرایز شدم . ( مثل بچه گی ها هفت تا دوستون دارم ):"> blushing  راستی عموی عزیزم شما سایز "گرفرند" من را از کجا میدونستید ؟!  خلاصه همه جوره شرمنده کردید .:-/ confused
بابا و مامان هم کلی سلام میرسونند و بابت کادوها تشکر میکنند و امیدوارند که بزودی تقی به توقی بخوره و شما هم بتونید بیاید ایران تا دوباره همه دور هم باشیم .
عمو جون یک درخواستی از شما دارم که دوست دارم بین خودمون بمونه ! راستش زده به سرم اگر بشه من هم بیام اونور پیش شما و میخواستم نظر شما را بدونم. میدونم که شما بد من را نمیخواهید و تا جاییکه تونستید همه جوره کمک حالم بودید ولی باور کنید خسته شدم و در اینجا هیچ امیدی به آینده ندارم . از منفی بافی و نق زدن خوشم نمیاد ولی عمو دیگه احساس خفگی میکنم .
درد یکی و دو تا نیست که بخوام برای شما بنویسم . اگر بخواهم بنویسم خودش یک کتاب شاهنامه است !
بابا و مامان دوست دارند زود ازدواج کنم ولی زیر بار نرفتم و حتی ... هم نمی خواد اینجا بمونه یعنی با هم تصمیم  گرفتیم اینجا نمونیم .
دوست دارم رک بهم بگید که میتونید کمکم کنید یا نه ؟  اگر براتون مقدور باشه باید بابا را هم شما راضی کنید که اجازه بده من بیام .
عموجون شرایط خیلی بد شده و روز به روز داره بد تر میشه و اگر شما صلاح بدونید  زودتر اقدام کنم .
شاید فکر کنید عشق اروپا هستم ولی شما میدونید که من عاشق ایرانم و اگر آینده ای بود هرگز چنین تصمیمی نمیگرفتم و پدر و مادرم را سر پیری حاضر نمیشدم تنها بگذارم .
از طرفی یک عده معتقد هستند این وضعیت ادامه پیدا نمیکنه و تکلیف یک سره میشه و حتی خیلی ها دلخوش کردند که ولیعهد برمیگرده و ایران دوباره مثل قدیم میشه !
عمو جون شما چی فکر میکنید ؟ میشه که ایران هم بزودی درست بشه ؟ اگر بدونم نمیام ولی اگر بدونم که درست شدنی نیست اصلا حاضر نیستم اینجا بمونم .
یک دنیا شرمندتم عمو جون و امید دارم که روزی بتونم زحمت هاتون را جبران کنم .
فدای شما برادرزاده همیشه دردسر :D big grin


maandag 20 februari 2012

شاهزاده گرامی محبوبیت شما از کجا آمده ؟

در مطلبم اول از هر چیز شایان ذکر است  که هر گروه سیاسی موافق و مخالف خود را دارد و افراد بنا به منطق و خرد خود از گروه مورد دلخواهشان  پشتیبانی میکنند .
در اینجا میخواهم صریح و شفاف مساله ای را در مورد محبوبیت شاهزاده رضا پهلوی عنوان کنم که چرا شاهزاده تا این حد در این سالها نزد "عده ای از هم میهنان" محبوب بوده اند  .
بی شک موافقان نظام پیشین یا افرادی که سیاست های شاه فقید را در آن برهه از زمان میپسندیدند و یا به هر دلیلی نظام پادشاهی را به دیگر نوع حکومتها  ترجیح میدادند در این سالها هوادار یا پشتیبان ایشان بوده اند .  شاهزاده ای که از نوجوانی به اجبار در غربت  بود هم در این سالها بیکار ننشست  و راه  تحصیل را در پیش گرفت و در حد توان خود به مبارزه پرداخت  تا اینکه بعد از سه دهه شاهد  یک فرد با سواد ، با تجربه ، کاملا دموکرات و همینطور انسانی با شخصیتی والا، هستیم.
این را هم میدانیم در سالهای اخیر یک عده بنا به شخصیت و اندیشه ایشان هوادار یا پشتیبانشان شدند ولی مساله ای که شاهزاده تحت هر شرایطی  نباید فراموش کنند اینست که محبوبیت اولیه خود را مدیون پدر و پدربزرگشان هستند و باز هم نباید فراموش کنند که انسانهای خدمتکار و میهن دوست بودند که پدر ایشان را یاری میکردند تا حدی که ایران به آن درجه به اوج رسید .
حال ایشان به افرادی منتقد هستند که حتی در لحظه اعدام خود (سپهبد مهدی رحیمی ) باز تا اسم شاه فقید را شنیدند سلام نظامی دادند!
فکر میکنم در سال ۲۰۱۲ در کشوری دموکرات  نشستن و انتقاد از ۴ یا ۵ دهه پیش کردن بدون در نظر گرفتن اون شرایط کاری پسندیده نباشد . نباید منکر شویم که اگر پیشرفتی بود در سایه امنیتی بوجود آمد که حال تمام کاسه کوزه ها سر آنها شکسته میشود !
حداقل شاهزاده دلایل انقلاب را به مراتب بهتراز ما میداند که چند درصد مخالفین حقیقی نظام پیشین  و چند درصد که به دنبال زندگی مرفه تر (آب و برق و نفت مجانی ) بودند در انقلاب نقش داشتند و چند درصد هم جنگ غرب و شوروی و و و ... در انقلاب ایران موثربود.  
شاهزاده گرامی میدانند که روزی خبر گذاری رویتر تعداد زندانیان سیاسی را ده ها برابر بیشتر نوشتند و باز ایشان میدانند که در خبر گذاریها ی خارجی درهمان زمان در  مورد سازمان امنیت بسیار ناعادلانه مینوشتند و قضاوت میکردند .

آیا به یاد دارند عده ای قصد دزدیدن ایشان را داشتند ؟ یا چه افرادی ازایشان حمایت کردند ؟  
آیا نباید انتظار داشته باشیم که با صداقت کارهای مثبت و منفی آن زمان را کنار هم بگذارند و قضاوت کنند ؟

zondag 19 februari 2012

به جمهوری اسلامی "حمله" میکنیم، نمیکنیم، میکنیم، نمیکنیم، میکنیم، نمیکنیم، میکنیم !


جمهوری اسلامی در حال غنی سازی اورانیوم است ، نیست ، است ، نیست ، است ، نیست ،است ! ( بی بی سی ، رادیو فردا، گویا نیوز، صدای امریکا و و و ...)
از زمانی که جمهوری اسلامی شروع به ساخت پالایشگاه های اتمی کرد، همینطور یک سره از سوی اسرائیل، امریکا و کشورهای غربی تهدید شد ولی بی توجه به تهدید ها به کار خود ادامه داد.
در این اواخر هم شاهد تحریم های کمر شکن (!) امریکا و غرب بوده ایم . ولی باز جمهوری اسلامی کماکان با پر رویی تمام به کار خود ادامه میدهد و طبق کارشناسان (((ایران آماده گسترش فعالیت های هسته ای خود است))) از طرفی در چند ماه اخیر اسرائیل یک روز گفته حمله میکنیم و نمیگذاریم به مرحله اجرا در بیاید . فرداش امریکا گفته  اسرائیل حمله نمیکند و ما قصد داریم از طریق مذاکرات مساله را حل کنیم . پس فرداش اسرائیل گفته من هم قصد حمله ندارم و امیدوارم که ایران به کار غنی سازی پایان دهد . روز بعدش امریکا اعلام میکنه حمله میکنیم . دوباره روز بعدش میگه نمیکنیم . خلاصه امریکا و اسرائیل در این مورد در دروغ گفتن وسر کار گذاشتن  دست احمدی نژاد هم از پشت بستند !
درست شش ماهه میگن حمله میکنیم ، نمیکنیم ، میکنیم ، نمیکنیم ، میکنیم ، نمیکنیم و ...! یکی نیست بگه شما دنبال چه هستید ؟ کرم دارید که اینقدر با احساس ملت بازی میکنید ؟
اینقدر دست روی دست بگذارید تا ایران هم همانند کره شمالی به بمب اتمی دست پیدا کند و بعد هم دنیا را نابود کند و هم ملت خود را ...  ایرانی که میتوانست یکی از متحدان و دوستان شما به حساب بیاید حال با ناپدری دنیا ( روسیه ) متحد و دوست شود !
البته هم ما میدانیم وهم خودتان اگر قصد کمک به ملت ایران را داشتید یا خواستار آزادی ملت ایران و کشوری دموکرات بودید براحتی حتی بدون جنگ هم میتوانستید جمهوری ستمگر اسلامی را به زانو در بیاورید ولی منافع شیرین نگذاشت به فکر ملت ما باشید .
باز هم تکرار میکنم تا دیر نشده به فکر باشید، چرا که بعد پشیمان خواهید شد ! 

zaterdag 11 februari 2012

در هیچ کجای دنیا همانند ما سالگرد انقلابشان را عزا نمیگیرند

براستی در هیچ کجای دنیا چنین انقلابی سابقه نداشته که اینچنین عزت و شوکتمان را از دست بدهیم  و به  قله خفت برسیم و ذلت و خواری را با گوشت و پوست خود حس کرده باشیم .
 اکثریت ملت از موافقان تا مخالفان حکومت پیشین اینچنین در ماتم و عزا فرو رفته اند . انقلابی که هنوز بعد از گذشت سی سه سال در شوک هستیم .
ملتی که خود خواستار از عرج به فرش رسیدن شد . ملتی که با دست خود میهنش را نابود و به خاک سیاه نشاند . 
براستی تاریخ در مورد ما چه خواهد نوشت ؟

dinsdag 7 februari 2012

بی عدالتی در سایت بالاترین !


متاسفانه مدتی است که در سایت بالاترین عدالت اجرا نمی شود . حساب کاربری را می بندند و بعد از اینکه ا-میل میفرستیم و خواهش میکنیم جواب ای - میل  را بدهند، باز توجه نمی شود!
آقای یحیی نژاد مدیر محترم سایت بالاترین فکر کنید شما رهبر ایران هستید و بالایارها هم وزیرهایتان، بعد به این شیوه میخواستید در کشور دموکراسی را تجربه کنید ؟
بعد از بسته شدن حساب کاربری قبلی  دوباره حساب جدید ساختم و بعد از یک هفته باز بسته شد !
من از روزی که "ورود" کرده بودم، حتی "خروج" نکرده بودم که بخواهم از حساب دیگر استفاده کنم که مینویسید به علت داشتن چند شناسه !
افرادی هستند که همیشه توهین میکنند ولی حسابشان بسته نمیشود ولی حساب ما بیهوده بسته میشود !

میدونستم اگر باز ای-میل بدهم بیجواب خواهد بود و به گوش شما نمی رسید و همین مساله باعث شد که اینجا بنویسم تا بلکه به گوش شما برسد،البته  اگر فیلتر نکنند !
در دنیای واقعی هرگز شاهد عدالت نبودم ولی امیدوارم  که در دنیای مجازی عدالت اجرا شود.
با مهر یکی از کاربران سایت بالاترین

آیا سایت بالاترین به تفکر خاصی تعلق دارد ؟

donderdag 2 februari 2012

کمک مخفیانه امام راحل به کارتن خواب ها !



مهمترین کار انسان خیر اینست که اگر به فقیری کمک کرد بی صدا باشد . حال میفهمیم چرا امام راحل  همیشه خود را  در نقش "کارتن مقوایی" زیر افراد "خیابان خواب " پهن میکرد.  


woensdag 1 februari 2012

چرا از فراخوان راهپیمایی سکوت ایراد میگیریم ؟!

متاسفانه باز عده ای از همیهنانمان از فراخوان ۲۵ بهمن به جای پشتیبانی، به انتقاد کردن پرداختند !
با اینکه شخصا در بسیاری از مسائل هم عقیده سیاستهای آقای ارجمند و "شورای هماهنگی سبز امید" نبودم ولی اینبار از این تصمیم  به جا در حد توان پشتیبانی خواهم کرد .
عزیزان منتقد باید در نظر داشته باشید که در این شرایط حساس و بحرانی نمی شد فراخوان اعتراضی همانند سوریه داد .
رژیمی که حتی از سکوت ملت در هراس است و مجوز برای چنین کاری صادر نمیکند ! اگر متوجه بشود که قرار است ملت شعار اعتراز آمیز علیه رژیم بدهد، از همان اول به هیچ وجه نمیگذارد حتی هسته های اولیه تشکیل شود و ملت را از همان لحظه اول سرکوب میکنند. در ضمن باید در نظر داشته باشید که به بهانه سکوت خیلی ها حاضر میشوند به  سوی محل مورد نظر حرکت کنند و بدین صورت از همان اول هم  بهانه ای برای دستگیری به  دست ماموران رژیم  نمیدهند. اگرهسته ای شکل  گیرد و چندین هزار نفر کنار هم قرار گیرند، طبیعی است که خود به خود از هم روحیه خواهند گرفت و با دادن شعار ابراز نارضایتی هم میکنند. 
امیدوارم اینبار در این شرایط همه آزادیخواهان دست اتحاد به سوی یکدیگر دراز کرده و یک دل و یک صدا، همگام و همدوش از این حرکت پشتیبانی کنند .