donderdag 16 augustus 2012

بیست وهشت مرداد؛ فرصتی برای بد خواهان و تفرقه اندازان


۲۸ مرداد: سالگرد کودتاه یا قیام ملی؟! روز ستایش یا نکوهش شاه یا مصدق؟! روز بت سازی؟!... ۲۸ مرداد به روزی بدل شده که هر دسته (هواداران مصدق و شاه) به استناد مدارک‌‍، برداشت خود را ارایه می کنند. همه هم حق دارند و هم ندارند!
نکته ای که چندان مورد توجه نبوده، نقش تفرقه اندازان است‌: افرادی که در نقش هوادار یا مخالف این دو بزرگ مرد، ظهور کرده و عده ای را به جان هم می اندازند تا حواس مردم دیگر به سوی رژیمی که سی سه سال بیشترین ظلم ها را در حق ملت کرده، نباشد.

باید پذیرفت پادشاه و دکتر مصدق  هر دو مردان بزرگی بودند و ایران و ایرانی را دوست می داشتند و فقط به سعادت ملت می اندیشیدند. هر دو مطلق نبودند و ضعف هایی داشتند که با کمی تحقیق از زندگی و عملکرد آنها می شود به خصوصیات اخلاقی و میهن دوستی آن دو بزرگ مرد پی برد.
لطفآ کتاب آسیب شناسی یک شکست از دکتر علی میرفطروس را دانلود و بخوانید:
 
http://www.mediafire.com/?nng4clqe179znm5

باید توجه داشت که تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی، در رژیم گذشته تمامی نخست وزیران که از سوی پادشاه برگزیده شدند، خدمت کار و برای پیشرفت مملکت زحمات بسیاری کشیدند.

مملکت خرابه ای که از قاجار به ارث بردیم، در روز رفتن پادشاه از ایران ( سال ۵۷)  در اوج بود.  همه اینها را مدیون تمامی خدمت کاران آن زمان هستیم.
در طول ۱۳سال نخست وزیری هویدا که به دست رژیم جمهوری اسلامی به قتل رسید تقریبا تورمی نداشتیم یا دکتر بختیار آخرین نخست وزیر دوران پهلوی که با شهامت هرچه تمام‌تر صدای استبداد نعلین را شنید و به همگان اعلام کرد... و یا دیگر افراد باپرنسیپی که می توان به این لیست اضافه کرد...اما نکته قابل توجه تر اینکه بعد از انقلاب تقریبا  انسان  خدمت کار و دلسوزی نداشتیم و از بنیانگذارش تا به امروز حتی یًک شخصیت مستقل و با پرنسیپ نمی‌‌توان یافت. (جبهه ملی‌ قربانی شخصیت ماکیاویلیستی خمینی شدند) نمونه آشکارش احمدی نژاد و رحیمی معاونش که دست ماکی اول بی‌چاره را از پشت بسته‌اند...و با خیانت اینها در طول این سی و سه سال مملکت را به سوی نابودی سوق دادند.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten