woensdag 22 augustus 2012

زمانی که خامنه ای رابین هود بود !

براستی نمی دانم حضرت آیت الله خامنه ای فکر می کنند ما شاخ داریم یا سم ؟
فقط آرزو می کردم داستان پینوکیو حقیقت داشت و هر شخصی دروغ می گفت دماغش کمی دراز می شد، بلکه دماغ این حضرت به کره مریخ می رسید!
رهبر انقلاب اینبار ادعا کردند شخصا تجربه امداد در زلزله و سیل را دارم! اما اشاره نکردند این تجربه را در خواب دارند یا بیداری؟

ایشان روز پنجشنبه هفته گذشته پس از بازدید از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی در جلسه مسئولان این استان از امداد رسانی به اسیب دیدگان زلزله هولناک سال 1347 یاد کردند و فرمودند: من خودم شخصاً تجربه‌ى امداد در زلزله و سيل را دارم؛ در سال هاى خيلى قديم، پيش از انقلاب هم در ويرانى‌هاى زلزله حضور داشتم. رفتيم آنجا، گروه امداد تشكيل داديم. خب، آن وقت كه كارهاى دولتى نبود؛ شير و خورشيدِ آن روز صفر بود!
 رهبر معظم انقلاب در ادامه فرمودند: آن زمان در زلزله‌ى فردوس، كه اين شهر بزرگ تقريباً با خاك يكسان شده بود، در طول دو ماه، تنها دو بار شير و خورشيد به مردم از نظر اجناس و مواد غذایی کمک کرد؛ حالا چادر و پتو و اينها كه هيچ، آن كه خيلى خيلى كم و غير قابل ذكر بود!
حضرت آیت الله خامنه ای در بیان خاطرات خود در زلزله هولناک سال 1347 منطقه فردوس در جنوب خراسان افزودند: من همان وقت منبر رفتم و سخنرانى كردم و از مردم پرسيدم كه شير و خورشيد به شماها چه داده. به نظرم گفتند در طول اين دو ماه، صد گرم شكر دادند! به همين تناسب، اجناس مختصرى داده بودند، نه اجناس لازم زندگى. خب، ما آنجا رفتيم، ديديم و كار كرديم.
رهبر معظم انقلاب در ادامه فرمودند: موقعى كه من در ايرانشهر تبعيد بودم، آنجا سيل آمد؛ تقريباً نود درصد شهر از بين رفت، اغلب خانه‌ها خوابيد، نخلستان ها خراب شد. ما آنجا باز مدتى با همان تبعيدى‌هائى كه بودند، امداد ميكرديم. بنابراين با مشكلات اين كار آشنا هستم!

حضرت آیت الله خامنه ای در مورد کمک رسانی به زلزله زدگان استان آذربایجان تاکید کردند: كارى كه اين دفعه در آذربايجان انجام گرفته، بى‌نظير است؛ هم از لحاظ جستجو، و هم از لحاظ امدادهاى اوليه و نصب چادر!!!...

                                                  ***

این هم تیتر خبر دیروز رادیو زمانه: کمبود چادر، سرویس بهداشتی و وسایل گرمایشی در مناطق زلزله‌زده ایران

http://radiozamaneh.com/news/iran/2012/08/21/18619 

سایت اصلی سخنان خامنه ای از بولتن نیوز:
http://www.bultannews.com/fa/news/97033/رهبر-انقلاب-شخصاً-تجربه-امداد-در-زلزله-و-سیل-را-دارم
                                                    
                                                                                ***
 در اینجا هم اشاره ای کوچک از بی توجهی رژیم گذشته به مردم زلزله زده ایران!


در زلزله سال 57 طبس،شاهنشاه و شهبانو 6 ساعت پس از وقوع زلزله،
در میان مردم حضور یافتند. بدون تشریفات، بدون ماشین ضد گلوله، با یک ماشین روباز و معمولی و میان مردم آسیب دیده...
در اخرین نامه خصوصی شاه فقید به شاهزاده رضا پهلوی،هم و غم شاهنشاه در مورد زلزله زدگان و دغدغه های ملی مردمی ایشان موج میزد.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten