dinsdag 7 augustus 2012

فرصت را برای تحت فشار قرار دادن رژیم غنیمت بشماریم

عکسی از يک زن جوان در حال شعار دادن بر پشت بامی در تهران برنده جايزه بهترين «عکس خبری جهان» در سال ۲۰۰۹
***
جمهوری اسلامی با برگزاری اجلاس سران غیر متعهد‌ها در تهران  تنها یًک هدف را دنبال می‌‌کند و آن نمایش اقتدار مدیریتش  به جامعه ایران و به ویژه  تهران بزرگ است:
با خرید دویست دستگاه مرسدس بنز، به احتمال زیاد با تعطیلی شهر، با ریختن مرغ ارزان در تهران، ریختن یارانه‌ها به حساب مردم، دستگیری ده‌ها بلکه صد‌ها نفر  از فعالان  سیاسی، سانسور بی‌ سابقه اینترنت و سایر رسانه‌ ها و ... باید منتظر واقعهٔ‌ای غیر منتظره بود. نمی‌دانم چگونه  ولی‌ واقعه‌ای که همهٔ اذهان را به خود جلب خواهد کرد!
فردای کنفرانس هم  بیشترین تبلیغات در باب اینکه بیا و ببین که ایران اسلامی در پرتو هدایتهای رهبر به چه و چه رسیده...
اگر ایرانیان میهن دوست، تنها به نجات مردم از زیر سلطه این رژیم می‌اندیشند نباید از کنار این فرصت بزرگ بی‌ تفاوت بگذرند. حضور سران ده‌ها کشور در تهران خود تهدیدی بالقوه برای جمهوری اسلامی است، چرا که ماشین سرکوب رژیم با حضور سران کشورهای اسلامی از ترس آبرو(هر چند که بی‌ آبرو تر از هر بی‌ آبروییست) تقریبا نیمه فلج خواهد شد.
در چنین موقعیتی قصدمان این نیست که مردم را به خیابان فرا بخوانیم، نه! تنها روز دوم کنفرانس هشت شهریور با سر دادن "شعار دلبخواه"  (یا حسین میر حسین، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، خامنه ای حیا کن مملکت را رها کن  یا سوت اعتراضی و...)   بر بام خانه ها خواهان آزادی موسوی و کروبی و همچنین  دیگر زندانیان سیاسی  شویم. پس هم میهن: پیش به سو‌ی‌ آزادی همه  فعالان سیاسی .

1 opmerking:

  1. طبق اخبار واصله از 6 تا 9 شهریور ماه کلیه ادارات دولتی در شهر تهران تعطیل بوده و مردم شریف تهران در مسافرت ( شمال، جنوب، سرعین و ... ) به سر می برند. خودت رو خسته نکن

    BeantwoordenVerwijderen