maandag 11 maart 2013

میدان فــــــــرح (سبزه میدان) شهر رشت {1353 خورشیدی}

میدان فــــــــرح (سبزه میدان) شهر رشت
{1353 خورشیدی}
 
عکس برگرفته از صفحه فیسبوکی " تاریخ در تصویر"
 

6 opmerkingen:

  1. با احترام و درود
    بنده شاهین شعبانی هستم و وبلاگی به "نام کشور بیچاره
    من" دارم.به آدرس:
    www.mypoorhome.blogspot.com
    در صورت تمایل افتخار داده سری بزنید و اگر تمایل به تبادل لینک داشتید اعلام نمایید.
    لطفا درصورتیکه برای شما مقدور است دعوت نامه ایی از بالاترین برای من ارسال کنید( البته می بخشید ولی ماههاست دنبال دعوتنامه هستم اما ظاهرا هیچ کس علاقه ایی به ارسال دعوتنامه به کسی ندارد با خود سایت بالاترین هم مکاتبه داشتم گفتند فقط باید از کاربران بخواهید) در هر صورت همین که وقت گذاشتید و این مطلب را مطالعه کردید سپاسگزارم.
    آدرس ایمیل من:
    shahynshahbany@yahoo.com
    می باشد.
    با تشکر فراوان

    BeantwoordenVerwijderen
  2. درود دوست گرامی !

    برای بار دهم از دوستانی که در وبلاگ از من درخواست دعوتنامه کردند، کلک خوردم و دعوتنامه فرستادم و بعد از ارسال در صفحه بالاترین چنین نوشت : shahynshahbany@yahoo.com عضو است.

    بهر حال شما عضو هستید.

    سپاس از صداقت و بزرگواریتون

    پاینده و سرافراز باشید

    با مهر سعید

    BeantwoordenVerwijderen
  3. با درود و احترام
    دیروز علاوه بر جناب عالی از چند نفر دیگر از دوستان درخواست کردم و یکی از دوستان به نام امیر برای من دعوت نامه ارسال کردند متاسفانه نتوانستم از ایشان تشکر کنم. امروز عضو بالاترین شدم در هر صورت و از اینکه توجه کردید متشکرم مطمئن باشید عضویت در سایت هر چقدر هم که مهم باشد ارزش بی صداقتی و کلک زدن به دیگران را ندارد اما باز هم از شما ممنونم که توجه فرموده مطالعه کردید. از اقا یا خانم امیر هم سپاسگزارم متاسفم که هیچ اطلاعی از ایشان ندارم که تشکر کنم.
    با تشکر از محبت شما آقای سعید
    شاهین شعبانی
    shahynshahbany@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. دوست گرامی جناب شعبانی باور کنید قصد جسارت نداشتم . در زیر وبلاگم تابحال بارها کامنت گرفتم که تقاضای دعوتنامه شده و فرستادم و چنین چیزی را در بالاترین مشاهده کردم ! به هر حال از شما بزرگوار عذر میخوام و آرزوی پیروزی دارم.

    پاینده و سرافراز باشید

    با مهر سعید

    BeantwoordenVerwijderen
  5. آشنایی و دوستی با شما ارزشش بیشتر از این حرفهاست. در دنیای امروز که هیچ کس حاضر نیست برای کسی وقت بگذارد همین که عرایض من را مطالعه کردید و از همه مهمتر جواب دادید من را منت دار خود کردید. از دوست هر چه رسد نیکوست. من خواستم بدانید اگر کسی به شما خیانت و یا بی صداقتی کرد دلیل نمی شود که در مورد دیگران هم پیش داوری کنید. همین که دل مهربانی دارید که به درخواستهای دیگران توجه می کنید بسیار عالی است اگر کسی از مهربانی و خوش قلبی شما سوء استفاده می کند ناشی از کج فهمی خودش است شما اگر هزاران بار هم که بی صداقتی دیدید خوش قلبی خودتان را از دست ندهید. این گوهر نایاب را با جان و دل حفظ کنید.
    من از دست شما ناراحت نشدم چون بسیار بزرگوار هستید و مهربان
    ارادتمند شما
    شاهین شعبانی

    BeantwoordenVerwijderen