dinsdag 19 maart 2013

آقای اوباما ما را خر فرض نکن پیام تبریک نخواستیم !




جناب اوباما چند سالی است که همه جوره به سران رژیم جمهوری اسلامی با مماشات کردن ها ... حال اساسی داده اید. حال برای ما ملت پیام نوروزی میفرستید؟! این حرف های قشنگ قشنگ را کی به شما یاد داده ؟ «دلیل خوبی وجود ندارد که مردم ایران از فرصت‌هایی که مردم کشورهای دیگر استفاده می‌کنند محروم باشند، همان‌گونه که ایرانیان شایسته برخورداری از آزادی‌هایی هستند که مردم همه جا از آن برخوردار هستند.»
کدوم فرصت ؟ ما شایسته برخورداری آزادی هستیم ؟ همان آزادی که همه مردم دنیا برخوردارند ؟
اصلا مگـــــــــــــر گذاشتیـــــــــــــد ؟؟
{ فراموش نکردیم اون زمان همین طیف شما صد ها میلیون دلار به آقای خمینی رهبر شیعیان جهان در نوفل‌لوشاتو کمک کردید تا ما به دموکراسی برسیم !! }
حالا چــــــــــــی ؟ جونتون در میاد به اوپزیسیون کمک کنیــــــــــد ؟ تحریم آبدوخیاری شما هم تنها به ملتی صدمه زد که خود شماها باعث بدبختی شان شدید.
حالا هم انتظار دارید به نعمت ها بیاندیشیم! کدام نعمت ؟ نکنه منظور شما از نمعت، جمهوری اسلامی است و ما بی خبریم ؟
والله تا دیروز اگر تنها محمود احمدی نژاد را جز پررو ترین افراد دنیا میشناختیم، حالا شما هم راه ایشان را در پیش گرفتید و دست کمی از او ندارید.
بقول رهبر معظم انقلاب : اورین اورین ..
در آخر به شما اعلام میکنم تا زمانی که نخواهید به فکر ما ملت ایران باشید و تنها بخاطر منافع خودتون با هر کس و نا کسی بسازید، تبریک شما را نمی خواهیم . لطفآ خجالت نکشید و پیام تبریک را از طریق فکس خصوصی برای بیت رهبری ارسال نمائید.
واسلام نامه تمام

Geen opmerkingen:

Een reactie posten