vrijdag 1 maart 2013

برنامه چینی برای چهار شنبه سوری ...




بتازگی چندین خبر متفاوت از سوی جوانان داخل میهن بمناسبت چهارشنبه سوری مشاهده شده است. آنها پیشنهاداتی داشته اند که به نظرم کاملا عقلانی و موثر خواهد بود. با اینکه شخصا تا به امروز هرگز چنین اجازه ای به خود نداده ام تا از بیرون  کشور به جوانان داخل میهن خط بدهم اما اینبار تلاش می کنم حداقل صدای آنها بوده و کمی از نظرات خود را بیان کنم.
 
تا به امروز جمهوری اسلامی هیچ گونه حق اعتراضی به ملت نداده و چهار شنبه سوری فرصت طلایی است که باید نهایت استفاده را از چنین روزی برد. تنها روزی است که تمام مردم مقابل منزلشان مراسم آتش بازی را اجرا می کنند و مامورین رژیم به هیچ وجه مقدور به کنترل کل شهر نخواهند بود. مخصوصا که هنگام تاریکی در کنار دود آتش براحتی می توانید با رنگ پاشیدن و شعار نویسی به زبان فارسی و انگلیسی بر روی دیوار.. و بعد اینکه با عکس و فیلم گرفتن و ارسال به رسانه ها و سایتهای آزاد  صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانید.
 
باور داشته باشید اگر چنین حرکتی از سوی چندین هزار نفر صورت بگیرد تاثیر بسزایی خواهد داشت. ایرانیان مقیم خارج می توانند خبر ها را در رسانه های خارجی و حتی سایت سی ان ان در قسمت گزارش گر پوشش خبری دهند.
 
رژیم آنچنان از این روز هراس دارد که هنوز هیچ نشده هشدار جدی برای سرکوب مردم  داده است!
بنا براین اگر چنین طرحی که از سوی جوانان داخل میهن ارائه شده را می پسندید لطفآ از حالا اسپری رنگ تهیه و در آخر فراموش نکنید که احتیاط شرط اول است.
 
به امید پیروزی برای شما جوانان با غیرت داخل میهن که همیشه باعث سر افرازی ما بوده اید.
 
پاینده ایران و ایرانی
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten