zondag 17 maart 2013

مسولیت پذیری درقبال آینده کشور




٣٤سال است که رژیم جمهوری اسلامی با زور و استبداد بر کشور ما حکومت کرده و وضعیت کشور روز به روز بحرانی تر از دیروز می شود. در این سالها اپوزیسیون در حد و توانش به مبارزه پرداخته ولی در عمل پیروز نبوده ... همگی بر این امر واقفیم که تنها معضل جامعه ما نداشتن اتحاد و شکاف میان نیروهای مخالف رژیم بوده است. ( بیشتر روشنفکران سیاسی به جای حکومت، دیگر مبارزین را نشانه گرفتند! )
در واقع هرگز رژیم تا به این حد ضعیف و آسیب پذیر نبوده و باید باور داشته باشیم که حال اگر تمامی نیروهای مخالف دست اتحاد به سوی یکدیگر دراز.. و سر حداقل ها به تفاوق برسیم، شانس پیروزی و رسیدن به آزادی زیادی خواهیم داشت. 
 بیشتر مردم کشور که از وضع حال ( مسائل سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ) ناراضی و انتظار شخصی را می کشند که سوار بر اسب و شمشیر در دست بیاید و ناجی ملت شود! ، آگاهیم که چنین چیزی هرگز میسر نیست.
 
باید به نیروی خود باور و تک به تک احساس مسولیت پذیری در قبال آینده کشور داشته باشیم. نه اینکه همانند سالهای گذشته تنها از وضعیت موجود ناراضی بوده و مدام تکرار کنیم "من" که کاری از دستم بر نمی آید و تصمیم گیرنده دیگران هستند. ( جمله ای که شاید بارها شنیده باشیم )
اگر قرار بر این باشد که همان تفکر و راهی که در این سالها پیش گرفته ایم را باز تکرار کنیم، مطمئنا به هیچ کجا نخواهیم رسید و باید منتظر فاجعه های ( حمله از سوی دیگر کشور ها ...) بیشتری از سوی رژیم باشیم.
بیاییم برای یک بار هم که شده همه و همه برای آزادی کشور مشارکت نماییم . برای مثال انتخابات نمایشی رژیم را تحریم کنیم. در انتخابات شورای ملی که از سوی دموکرات ترین افراد در خارج از کشور متشکل شده شرکت و نمایندگان حقیقی خود را انتخاب کرده تا به دنیا نشان دهیم که ما خواستار دموکراسی هستیم. چنین حرکتی نه خطری در پی و نه هزینه ای به همراه دارد.
 رژیم به حدی در هراس بوده که بارها خواسته با توطئه برای خنثی کردن برنامه فرایند تشکیل شورای ملی ایران اقدامی نماید.

حال که بعد از سالها چنین شورایی از تفکرهای گوناگون تشکیل شده و در را به سوی همه مبارزین راستین باز گذاشته تا با انتخاب مردم تعیین شوند، باید با جان و دل از آن حمایت کنیم تا به هدف اصلی ( رسیدن به آزادی ) برسیم.
 
 
 فراموش نکنیم که بزرگترین دشمن ملت ایران بیتفاوتی است.
 
 
مجمع عمومی موسس شورای ملی ایران
۷ و ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
۲۷ و ۲۸ آپریل ۲۰۱۳
پـــــــــاریس
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten