vrijdag 9 december 2011

به اباالفضل العباس مزدور نیستم !



فقط حال میکنم سر به سر این و اون بذارم !
مگه یک عده حال نمیکنن  مجاهدین رو سکه یک پول کنن  و علیه شان لینک بزارن  و ۴۰۰ تااااااااااا رای بیارن؟
مگه یک عده حال نمیکنن از نقطه ضعف میر حسین سو استفاده کنن و هی اعدامهای دهه ۶۰ رو به روخشون بکشن  و هواداران  جنبش سبز رو سکه یک پول بکنن ؟
خب منم حال میکنم  این رضا ربع پهلوی رو ضایع کنم  و کاریکاتورش رو بذارم  و بگردم  چند تا نقطه ضعف از پاپا جونش  پیدا کنم  هی با هر بیانیه یک جور حالشو بگیرم  دیگه ...چرا فکر میکنید حال نمیده ؟ اتفاقا خیلی هم حال میده ! :)
به جای گوشت خورد کردن و از کله سحر تا بوق سگ پیاز رنده کردن واشک ریختن  بشینم  خونه به این اون بپرم  و تازه یک مزدی هم بگیرم  بهتره یا شغل ... ؟
جون  دادا یه وقت فکر نکنی مزدورم ! نه به امام هشتم ، کلا با شر ور نوشتنهام حال میکنم :) ای کیف میده برینی تو حال هوادارای هر چی مخالف جمهوری اسلامیه ...
به مولا اول  فقط به رژیم  میپریدم ولی وقتی مثل تفاله از "صدای مرگ بر امریکا" انداختنم بیرون و مجبور بودم واسه یک لقمه نون دستم رو پیش  هر کس و نا کس دراز کنم ، خب شما جای من بودی یکی بهت میگفت  فقط بپر ... حالا به کی مهم نیست !  مثل سگ نمیپریدی ؟ اگه بگی نه خیلی نامردی ...
تازه فکر کردی من تنهام ؟ عزیز دلم مهران مدیری  که رو دست من آس رو کرده و ری ...ه تو حال هر چی عشق فریدون فرخزادی ! ها ها ها  
جون دادا فکر نکنی اون هم مزدوره ها ! نه به امام زمان 
 ما هنرمندا هر چی معروفتر میشیم خب طبیعیه که دشمن هم بیشتر داریم دیگه ... بیچاره شریفی نیا نبود مگه ؟ یک عده حسود و نبین هی پشت سرش حرف های مفت زدند ! بقران وقاحت هم حد و مرزی داره ! بس کنید بابا
یارو مرتیکه شعبان بی مخ گیر داده چرا به جای مبارزه با جمهوری اسلامی با مخالفانش میجنگی ؟
آخه یکی نیست بگه ابله تورو سننه ؟ 
میگه  بی غیرت ناموست داره تو دوبی ... میده و بعد تو میپری به این و اون ؟  میگم  آره که  دلم میخاد آبجیم بره دوبی به عرب جماعت حال بده ... آره دلم میخاد ! تو رو سننه ؟
میگه بی غیرت برادرانت را به جرم آزادیخواهی زندان ، تجاوز و ا عدام میکنند و بعد لال مونی گرفتی ؟ میگم آره دلم میخاد هر چی ضد انقلابه اعدام بشه ، تجاوز بشه و جیکم هم در نیاد ! تو رو سننه
دلم میخاد این رژیم دهنتو سرویس  کنه ...آره دلم میخاد  ! مگه به دموکراسی اعتقاد نداری خب این هم عقیدمه ... پس لال مونی بگیر و دیگه چیزی نگو...  
اصلا راتو میکشی بری یا بدم بر و بکس سرویست کنن  ؟ والله بقران
خلایق  کار پار درست و حسابی ندارن به من گیر میدن !
با احترام حسن کبابی معروف ...!

1 opmerking:

  1. از ته نوشته‌هات معلومه خیلی‌ مردی ،فقط عصبانی که میشی‌ قاطع میزانی‌..جججججججججججججججیگر

    BeantwoordenVerwijderen