vrijdag 23 december 2011

حمله نظامی؛ آمریکا دارد افکار عمومی را آماده می کند!


هوشنگ امیراحمدی می گوید که این روزها سخت نگران فضایی است که در عرصه بین الملل عیله ایران شگل گرفته است.
وی گفته است، انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا هم اکنون باعث تندتر شدن موضع گیری ها علیه ایران شده است و این وضعیت حتما شدت بیشتری پیدا می کند. اوباما هم حتما مواضع خودش را تندتر خواهد کرد و شاید هم مجبور شود نشان دهد که حریف ایران است.

*****************************************

حکم دادگاه آمریکایی در مورد نقش رژیم در حمله ۱۱ سپتامبر

 دادگاهی در آمریکا جمهوری اسلامی ایران را در کنار تروریست‌های القاعده و طالبان مسئول انفجار برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ معرفی کرد. جمهوری اسلامی همچنین متهم شده به تعدادی از اعضای القاعده پناه داده است.
یک دادگاه فدرال ایالات متحده آمریکا در نیویورک با حکمی که روز پنج‌شنبه (اول دی‌ماه، ۲۲ دسامبر) به وقت محلی صادر شد جمهوری اسلامی را به مشارکت در عملیات تروریستی ۱۱ سپتامبر متهم کرده است. این دادگاه برای بررسی درخواست یک صد میلیارد دلاری غرامت از سوی بازماندگان این واقعه تشکیل شده است.

********************************************

گزینه نظامی؛ هشدار صریح وزیر دفاع آمریکا به رژیم تهران

 وزیر دفاع آمریکا طی مصاحبه مدعی شد که ایران کمتر از یک سال دیگر به توانایی ساخت سلاح هسته ای دست خواهد یافت.
 "لئون پانتا" وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه آمریکایی "سی بی اس" مدعی شد که ایران در کمتر از یک سال دیگر به توانایی ساخت جنگ افزار هسته ای دست خواهد یافت.
وی گفت که "تمامی گزینه ها بر روی میز است".

*****************************************************************************

بیل کلینتون: همه گزینه ها باید روی میز باشد

بیل کلینتون معتقد است دولت آمریکا باید همه گزینه ها را در برابر رژیم ایران در نظر داشته باشد.
 بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت:" باراک اوباما (رئیس جمهور فعلی آمریکا) نمی تواند اقدام نظامی علیه ایران را بعید بداند حتی اگر دیگر گزینه ها نیز برای منع ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای مطرح باشند."

************************************************************************

مانور 10 روزه رژیم برای تمرین بستن تنگه هرمز

خبرگزاری «ریا نووستی»/ رزمایش نیروی دریایی ایران در تنگه هرمز تحت عنوان "ولایت 90" روز 24 دسامبر آغاز می شود و ده روز طول خواهد کشید. این مطلب را دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ایران اعلام کرد.

**************************************************************************
 تمام این خبرهایی که مشاهده کردید  در یک هفته اخیر منتشر شده و همه شواهد نشان میدهد که امریکا دارد افکار عمومی را برای جنگ آماده میسازد .
یادمان نرفته که بزرگترین دلیل حمله به عراق ساختن بمب اتمی بوده و همینطور بزرگترین دلیل حمله به افغانستان بخاطر تروریست‌های القاعده و طالبان که مسئول انفجار برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در ۱۱ سپتامبر  ۲۰۰۱معرفی شده بودند.

حال ما هر دو دلیل  برای حمله را  یک جا داریم... !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten