woensdag 14 december 2011

آزاد اندیشان تفرقه انداز !



با اینکه همیشه بر این عقیده بودم که از جاده اصلی ( مبارزه با جمهوری اسلامی ) منحرف نشوم ، ولی اینبار نتوانستم از این همه بی عدالتی و بی منطقی بعضی از افراد به ظاهر دموکرات و مبارز که تمام دغدغه و تلاششان بر این بوده که دست به تخریب یکی از دموکرات ترین شخصیت های حاضر بزنند را نادیده بگیرم .
مدتی است سیر حمله از سوی وبلاگ نویسان رژیم غیر انسانی و همینطور لابی گرانش در خارج از کشور به سوی رضا پهلوی نشانه گرفته و با بهانه های واهی قصد تخریب شخصیت وی را دارند !
جالب اینجاست که همین آزاد اندیشان به ظاهردموکرات ، مخالف سر سخت جمهوری اسلامی هستند !
با اینکه رضا پهلوی  در کتاب "زمان انتخاب" اشاره کرده است  که به هیچ وجه حقیقت را به قربانگاه مصلحت نمی برد. او در این کتاب گفته است: (( محرک اصلی بحران ١٩٧٩، در ٓاغاز و در بين نخبگان روشنفکر، فقدان ٓازادی ھای سياسی بود. مطالبات ٓانان به حق بود. در ٓان زمان سوء استفاده از قدرت و نقض حقوق بشر وجود داشت که با صراحت محکوم شان می کنم. )) و یا موارد دیگری که وی به نقض حقوق بشر در زمان پدرش اشاره کرده و آن را مورد نقد قرار داده است. ولی باز هستند افرادی که مغرضانه قضاوت میکنند و هنوز در پی  شهامت  برای اعتراف گرفتن از ایشان هستند و بر این باورند که وی مصلحت اندیش است ! 
حال سوال من از این دسته افراد اینست که آیا از پدران خود که در شلوغی های انقلاب شرکت داشتند و جز مخالفین آن رژیم بودند ،هرگز خواسته اند که شهامت به خرج دهند و از نسل من که هیچ نقشی در انقلاب سال ۵۷ نداشته ایم و با اشتباه فاحش آنها شوم ترین سرنوشت را برایمان رقم زدند، اعتراف یا عذر بخواهند ؟!
پدر و مادرانی که با بی خردی کامل بعد از انقلاب  سال ۵۷ ابله ترین ابلهان را به رهبری برگزیدند و حاصل عملکردشان جنگ با عراق و نزدیک به یک میلیون کشته ، هزاران اعدامی توسط رژیم ، هزاران زندانی سیاسی ، شکنجه ، تجاوز ، فقر ، افسردگی اکثر ملت و قانون بربریت حاکم در کشور و و و  بوده .
چند درصد از همین افراد به اشتباهات خود پی بردند و شهامت اعترافش را داشتند ؟!
چند درصد از همان رهبران خائن که ملت را با وعده های دروغین خام کردند و چنین سرنوشتی را برایمان رقم زدند حاضر به اعتراف شدند ؟!
چرا هنوز نتوانستند به این درک و شعور برسند که دشمن اصلی جمهوری اسلامیست ؟!
چرا همیشه تلاش کردند از جاده اصلی منحرف و به مسائل حاشیه ای بپردازند که سران رژیم را شاد کنند ؟!
چرا همیشه نیمه خالی لیوان را دیده اند ؟!
کجاست آن وجدان بیدار که از آن سخن میگویند ؟ 
کجاست آن  شهامت و  صداقت ؟
در اینجا چه کسی  باید عذر بخواهد ؟
اینجاست که باید ما با دیده شک به شما مبارزین ( راستین و دروغین ) بنگریم و تر و خشک را با هم بسوزانیم .
براستی خود را جز اقلیت خائن میدانید یا اکثریت نادان... ؟


نعمت روی زمین قسمت پر رویان است ، خون دل  میخورد  آن کس که حیایی دارد

Geen opmerkingen:

Een reactie posten