zondag 18 december 2011

در ایران اسلامی واردات مشروبات الکلی به دست کیست ؟


ایلنا: فرمانده مرزبانی "حسین ذوالفقاری" نیروی انتظامی از افزایش ۷۵ درصدی کشف مشروبات الکی در هشت ماه گذشته خبر داد.
 
 
 
حال  با یک حساب سرانگشتی پی به مزخرفات فرمانده مرزبانی  نیروی انتظامی خواهیم برد!
 

 در کشور ۷۰ - ٨٠ میلیونی ما که  حدود ۵  میلیون نفر مشروبات الکلی مصرف می کنند  ( البته آمار دقیق نیست بطور تقریبی نوشتم ) و در حال حاضر در تمام شهرهای ایران براحتی انواع مشروبات الکلی با مارک های مختلف از ( ویسکی، وتکا ، شراب قرمز و  شراب سفید و آبجو و ...) یافت می شود و هر زمان که احتیاج باشد با تماس تلفنی و با ماشین  به هر مقدار که بخواهید  درب منزل تحویل می دهند !
 

 برای مصرف همون پنج میلیون به وارد کردن یک کشتی مشروب در روز احتیاج است نه اینکه یک قاچاقچی بتواند چندین کانتینر شیشه مشروب وارد کند که شما هم بخواهید  ۷۵ درصدی را کشف کنید!
کمه کم باید روزی هزار کانتینر ۴۰ فوتی از بندر ترخیص شود و در انبارهای مشخص  جنسها تفکیک شوند و بطور منظم به تمامی شهرهای ایران پخش شود تا در دسترس مصرف کنندگان در سر تا سر کشور قرار گیرد .
اینها شامل صدها کارگر ترخیص کار و صد ها کارگری که در انبار ها باید این اجناس را تفکیک کنند و همینطور یک اداره بزرگ با کارمندانی که بتوانند همه این تشکیلات را برنامه ریزی کنند می شود .
حال سوال  اینجاست که روزی هزار کانتینر را شوهر عمه من وارد ایران می کند یا شوهر عمه فرمانده مرزبانی ؟!
یعنی اینقدر دولت ما ضعیف و ناتوان است که نمیتواند مقابله با یک کشتی هزار کانتینری در روز داشته باشد ؟! یا اینقدر قاچاقچی های ما زبده و کاردان ؟!  
 

اینها که ادعا میکنند هواپیمای بدون سر نشین امریکا را با تکنولوژی فوق پیشرفتشون صحیح و سلامت به زمین نشاندند نمیتوانند با ورود یک کشتی محموله قاچاق در روز جلوگیری کنند ؟
 
حال به نظر شما چه شخصی این مشروبات را وارد میکند ؟
 

چرا تا به این حد ملت را احمق فرض میکنند ؟
 در همه مسائل در این سه دهه سکوت کردیم و باز هم سکوت میکنیم و می گذاریم که فرض کنند ما هم شاخ داریم و هم سم !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten