vrijdag 4 mei 2012

کمپین اعتراض به حذف عنوان "خلیج فارس"از گوگل مپ در فیسبوک



بدنبال ادعاهای کذب و زیاده خواهانه ...اخیر مقامات امارات متحده و برخی کشورهای عربی منطقه در خصوص مالکیت این شیخ نشین نوظهور در جغرافیای سیاسی جهان،بر جزایر سه گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی، موتور جستجوگر گوگل نیز اقدام به حذف عنوان "خلیج فارس"از خدمات نقشه خود(GoogleMap")نموده است. لذا اعضای این صفحه ضمن اعتراض به این اقدام سیاسی و جانبدارانه مسئولان گوگل که در تضاد کامل با موازین اخلاقی و حرفه ای ...در دنیای مجازی است،حمایت خود را از مالکیت تاریخی و بلا شک ایران بر این جزایر و خلیج همیشگی فارس اعلام داشته و خواهان تصحیح این اقدام زشت و بازگرداندن عنوان تاریخی"خلیج فارس" به فضای گوگل می باشیم. اعضای این صفحه همچنین ضمن احترام به تمامیت ارضی تمامی کشورها و پرهیز از هر گونه اقدام تنش زا و خارج از عرف دیپلماتیک،خواهان احترام متقابل و به رسمیت شناختن تمامیت ارضی ایران از سوی کشورهای جهان بویژه همسایگان عرب منطقه است.
http://www.facebook.com/eteraz.persiangolf

لطفآ وارد صفحه فیسبوک شوید و در آنجا با لایک کردن عضو شوید .

4 opmerkingen:

  1. هم میهنان آزاده و میهن پرست

    برای بازگرداندان نام خلیج فارس بایستی گوگل را بستوه آوریم!‌ کاری که میتوان انجام دهیم اینست که به لینک زیر رفته و نام "خلیج فارس" را در بخش جستجو تایپ کنیم، تا نقشه آپلود شو، سپس با فشار برروی دکمه ویرایش (ادیت) نام خلیج فارس را به نقشه افزوده
    http://www.google.com/mapmaker

    در این بین به صفحه گوگول در فیسبوک رفته و اعتراضآت خود را با نوشتن نام "خلیج فارس" (به انگلیسی) زیر کامنتهاها گذاشته تا بستوه آمده و تا نام خلیج فارس را برروی نقشه ها بازگردانند.
    این جمله هم میتوانید در پیج گوگل بنویسید:(Hey Google, you cannot change the history, nor anyone else. Persian Gulf is always Persian Gulf،)

    http://www.facebook.com/Google?ref=ts

    -------
    گوگل در نقشه های خود آبهای "خلیج فارس" را تنها با یک فلش سرخ رنگ مشخص کرده، و دیگر اثری از نوشته "خلیج فارس" دیگر نیست:
    http://maps.google.co.uk/maps?hl=en&cp=9&gs_id=2e&xhr=t&q=persian+gulf&bav=on.2%2Cor.r_gc.r_pw.r_qf.%2Ccf.osb&biw=1536&bih=784&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persian Gulf is for ever Persian Gulf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I suggest sending google maps requests by using the "report a problem" on google maps:

    - on google maps (search for any european location),
    - then rightclick and "report a problem"
    - drag a marker onto Persian Gulf
    - in comment area: put your comment about what the name should be.

    BeantwoordenVerwijderen