woensdag 9 mei 2012

عده ای که نتوانستند ایرادی از شاهزاده بگیرند چاره کار را درتخریب هوادارانش یافتند!

چند روزیست که عده ای شناخته شده به هواداران شاهزاده رضا پهلوی در سایت بالاترین به شدت حمله کرده اند! 
جالب اینجاست این افراد همیشه در تلاش بوده اند به هر نحوی حتی با شناسه های مسخره ...  شاهزاده رضا پهلوی و هوادارانش را مورد توهین و تمسخر قرار دهند.
و جالب تر اینکه حتی در گروهشان افراد سیاسی آنها را همراهی میکنند که هویت هایشان هم در بالاترین شناخته شده است!
شاهزاده رضا پهلوی تا به امروز در راه مبارزه عملی علیه گروه یا سازمانی انجام نداده و به جرات میگویم یکی از دموکرات ترین مبارزینی است که تا به امروز دیده ام.
طبیعا هواداران شاهزاده هم اگر دموکرات نباشند نمیتوانند ادعای هواداری ایشان را
داشته باشند.
از لحاظ ادب هم بخاطر جملات ( فسیلی! ) که بکار میبرند : درود ، گرامی ، پاینده باشید ، بدرود و و و .... مورد تمسخر خیلی ها قرار گرفته اند!
این عده همیشه شاکی، بارها همه هواداران را مورد تمسخر قرار داده و بعد از گرفتن "منفی به لینکشان" شکایت دارند  که چرا لینک هایمان را فیلتر کرده یا بعضا از جملات  توهین آمیز استفاده میکنید؟!
آیا لشکر صاحب زمان اینچنین آماده باش هستند تا لینکی که گذاشته میشود با کامنت های همانگ شده شان هواداران را مورد تمسخر قرار دهند؟! ( اسامی موجود است و اگر بالایارها اجازه دهند مینویسم )
من از تمام افرادی که متن را می خوانند خواهشمندم  به آرشیو تمام لینک های پست شده از هواداران شاهزاده بروند و خود قضاوت کنند که در چه مواردی لینک گذاشته اند تا راحت تر به ماهیت شان پی ببرند.
قرار نیست تمام افراد موافق تفکر مشروطه خواهان باشند ولی دیگر در این زمانه هر شخص باسواد و با شعوری می داند با توهین کردن به یک دیگر همانند ۳۳ سال گذشته به جایی نخواهیم رسید و کاری را از پیش نخواهیم برد و چاره کار تنها در اتحاد است ، اتحاد است، اتحاد ...
به هر حال به مهمترین هدفشان رسیدند  که من را امروز از جاده اصلی (مبارزه با جمهوری اسلامی) منحرف بسازند تا مبادا انرژی که صرف نوشتن همین مطلب شد را در راه آزادی میهن یا لینکی از درد جامعه در همین سایت بگذارم.
به امید روزی که یک دیگر را دوست بداریم و همگی تنها به آزادی میهن بیاندیشیم و همه چیز را به رفراندوم در فردای آزاد ایران بسپاریم. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten