vrijdag 11 mei 2012

بیانیه رسمی امام نقی (ع) در مورد صدور قتل شاهین نجفی از طرف شیعه آنلاین !

  
امروز از طرف ابولاشی پیغام رسید که سایت شیعه آنلاین  "صد هزار دولااااااااااار" جایزه برای قاتل شاهین جان خودمان گذاشته است!
بعد از شنیدن خبر سیم هایم بد جور داغ کرد و نمی دانم شما "مخ قاد زده ها" قرار است به امت من درس شیعه گری بدهید یا وحشی گری ؟
بهتر نبود با این مبلغ مفت بدست آورده به جای کارهای تروریستی مکانی برای کارتون خواب های شهرمان می ساختید؟
بهتر نبود آن غیرت و تعصب خشک را برای خواهرانتان که درکشورهای عربی از روی ناچاری به هرزگی افتادند، میگذاشتید؟
بهتر نبود زمانی که شنیدید لاشخورها (چین و روسیه) از همه طرف به کشورتان تجاوز کرده اند یا عربستان قصد تجاوز به جزیره هایتان و حتی نام " خلیج فارس " را هم دزدیدند، قلبتان درد میگرفت ؟
چطور ۳۳ ساله هر روز هزاران نفر در رسانه ها به رهبر الدنگ تان  بد ترین توهین ها را کرده قلبتان درد نگرفته تا این بیچاره شاهین جانمان یک مذاقی با ما کرده زودی جایزه صد هزار دولااااااری صادر کردید؟ ( چرا برای این همه فحش خواهر و مادری که در طول این سالها به سید علی گدا دادند حاضر نشدید یک پاپاسی هم مایه بگذارید اون وقت برای من صد هزار دولاااااار ؟ ) از احساسات امت ساده من سو استفاده میکنید ؟
بد بخت ها سایت شاهین جانمان را هک میکنید؟ میدانستید از زمانی که از شیکم ننتون افتادید بیرون مغزتون را همون زمان برای شوخی هک کردم و دیگه هم هر کاری کردم نتونستم درست کنم؟
دوست دارید همانطور که بعد از لخت شدن گلشیفته جانم فتوا دادم همه دنیا به حمایتش لخت شوند باز هم فتوا بدهم تمام هنرمندان لس آنجلسی از فردا مدل شاهین جانمان بخوانند تا ببینم چند تا از این صد هزار دولااااااااااار ها دارید که خرج کنید؟ :)
فقط کافی است یک بار دیگر بشنوم اینطور در کار من فضولی کردید دیگر خودم "عمه عطار" همه تان را یک جا صلوات میدهم! روشن شد ؟
ای لعنت خدا بر شما "گوز آنلاین ها"  منی که اینقدر محبوب بودم که همه برایم می خواندند " آن کیست که همه عالم دیوانه اوست؟ " حالا کاری کردید که من هم از خجالت بروم تغییر دین بدهم و نامم را بجای نقی بگذارم یوگی!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten