maandag 14 mei 2012

لطفآ برای صفحه فیسبوکی ( کون لق کوروش کبیر ) گزارش رد کنید




امروز زمانی که در صفحه فیسبوک گشتی میزدم به گروهی ( کون لق کوروش کبیر ) با ۳۶۷۸ عضو بر خوردم که انگار برق ۲۲۰ ولت بهم وصل کردند و همینطور حاج و واج مونده بودم از کار بعضی از ما ایرانیها...!
 وقتی نگاهی به افراد گروه عضو شده انداختم از اتحاد جهان وطنی ها با تجزیه طلب ها کم مونده بود خشکم بزنه و متاسفانه در بین افراد عضو شده در این گروه عکس افرادی را مشاهده کردم که باید با کمال شرمندگی عرض کنم عضو فیسبوک من و از فعالین سیاسی و مدافعان ۲ آتشه حقوق بشر هم هستند! :(
براستی نمیدانم چنین افرادی که این همه سنگ خدمت به بشریت و همه خود را مدافعان ۲ آتشه حقوق بشر میدانند هدفشان از ساختن این گروه چیست ؟ اگر از ایران و ایرانی تا به این حد نفرت دارند دیگر چرا خود را فعالین سیاسی معرفی کرده و با گذاشتن جملات زیبای پارسی در صفحه فیسبوک خود تلاش در ظاهر سازی دارند؟
 چطور باید افرادی که این چنین به هویت خود توهین کرده و ایدولوژیک درمان ناپذیرشان را تحت شعاع هر چیز قرار داده، ایمان داشته باشیم؟ چطور زمانی که برای آزادی و جان یک زندانی سیاسی یا برای حفظ نام خلیج فارس در همین فیسبوک کمپینی راه میافتد بزور به هزار نفر میرسه ولی برای چنین صفحه هایی بالای چند هزار عضو ...؟!
                                                                              ******
 از تمام هم میهننان گرامی خواهشمندم برای صفحه مورد نظر گزارش رد کرده تا دیگر چنین انسانهای بی هویتی به خود اجازه هر گونه توهین به هر ملتی را ندهند.



1 opmerking:

  1. Those who support this site are a group of mercenaries who've been brain-washed by some morons who are not Iranians but just speak Persian.Cyrus the Great is the greatest human-being who ever lived on earth. He is the father of all real Persians. It is and it will always be a pride to be Persian and the descendant of Cyrus The Great. His glory will never vanish!

    BeantwoordenVerwijderen